Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winkelwagenmuntjes

  9-6-2012 15:48:04
Hallo,

Ik heb enkele vraagjes voor wie winkelwagenmuntjes bij Looland heeft besteld:
Welke maat hebben jullie genomen (0,50, 1 of 2 euro)?
En hebben jullie de standaard genomen of gelakt? Zijn de gelakte echt heel blinkend?

Groetjes,
Sandra

sandra
6-10-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 818


Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik9-6-2012 16:01:55

Heyhey,

Wij hebben die van 1 eur genomen, omdat deze volgens ons in alle winkelkarretjes passen (met 0.5 eur en 2 eur is dit niet zo). We hebben gekozen voor de standaardversie met tekst op en deze blinken zoals een spiegel ;-). De gelakte zijn vooral voor als je een kleurtje wil denk ik.

Groetjes!

Evelien



sandra
6-10-2012
 Meld misbruik11-6-2012 15:29:20

Ik ben aan het rondkijken en tot nu toe past 1 en 2 euro in alle karretjes, we zouden liever 2 euro nemen omdat die toch een beetje groter zijn.
Onze zijn zwart met in het wit een tekening en tekst op.
Denk je dat we dan beter de gelakte nemen of de standaard?

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...