Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Even een domper zo 2 weekjes voor onze dag :(

  8-6-2012 19:03:47
Hoi!
Met nog 15 dagen op de teller begint het serieus te korten voor onze dag!!!
Vandaag wel even een tegenslag, te horen gekregen dat ons Aisa, ons beagletje vab 6jaar, de maandag na onze trouw onder het mes moet. Haar kruisband is blijkbaar deels gescheurd en moet zo snel mogelijk geopereerd worden. Even een grapje van 600€ of meer. Aangezien onze nauwe budgetplanning voor het huwelijk is dit wel even een domper. Maar ons dutske is het meer dan waard, haar ingreep gaat voor! Mijn ouders schieten gelukkig een deel van het budget voor dat we tekort komen.

Verder moeten we hier nog wel wat doen, morgen moet ik totaal aantal gasten doorgeven en keuze van menu. We zijn uiteindelijk met 111 personen van de 130 genodigden, iets wat ik heel goed vind meevallen!
We moeten ook nog een openingsdans kiezen en een slow voor met de ouders alsook een nummer voor het dessertenbuffet.
Dinsdag mag ik mijn kleedje, dat ik laat maken bij een bevriende naaister, voor de eerste keer gaan passen in de definitieve stof, ik kijk er zo naar uit!!! Ik moet ook nog iets verzinnen om op mijn hoofd te dragen want ik mijn is haar 1cm lang en heb vele kale plekken op mijn hoofd, en tja, ik droomde altijd van lange haren op mijn trouwdag maar die droom zal niet doorgaan! We maken er het beste van. Ik draag nu altijd bandanas en in de stof van mijn kleed kunnen we ook een sjaaltje maken.

Nu begint het wel allemaal echt te lijken.
We tellen stillekes aan verder af... maar tot hiertoe nog niets van zenuwen

Groetjes
Eline

Eline
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1298


tine
19-5-2012
 Meld misbruik8-6-2012 19:37:59

Hoi Eline,

Wat erg van Aisa... Hopelijk lukt de operatie goed!!!

Geniet dinsdag van het moment waarop je je kleedje zal aantrekken, je zal er prachtig uitzien.

Geniet nog van alle voorbereidingen, het zal nu snel 23 juni zijn!!!

Knuffel, Tine



lien
4-5-2013
 Meld misbruik8-6-2012 23:22:29

pfft hoe spijtig voor je hondje, maar inderdaad heb je het er voor over, een hond is een deel van het gezin.
geef ze een dikke knuffel van mij !!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...