Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn kindjes zijn gekleed

  8-6-2012 11:54:01
Deze morgen voor ons kindjes kledij gaan kopen voor de grote dag. Dik tegen hun zin natuurlijk, haha, maar ze moesten nu eenmaal passen. Enja op een dik uur tijd voor alletwee ne mooie tenue gevonden. Weeral een zorgje minder.

inge
15-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1344


Pia
6-10-2012
 Meld misbruik7-7-2012 22:43:31

waar heb je hun outfit gevonden? :-)



inge
15-9-2012
 Meld misbruik8-7-2012 13:28:45

in baby's corner in nazareth



Pia
6-10-2012
 Meld misbruik9-7-2012 20:16:13

en, wat is het geworden??
hebben jullie zonen, dochters?



inge
15-9-2012
 Meld misbruik11-7-2012 14:17:25

We hebben zoontje van 5: daarvoor heb ik een donkerblauwe bermuda (mc gregor) gekocht, met gestreept hemdje(ralph lauren) en een gilet in wit met donkerblauw boordje( il gufo), ik hou nogal van klassiek en zeker voor onze trouw ( heb ook een donkerblauw lang broekje voorzien:armani) en voor ons meisje een wit kleedje met paarse bolero en bijhorend handtasje in stof (jottum)
Ik heb dit wel gekocht aan bradieprijzen, min 30 procent


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...