Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie heegt er een kleed van Ian Stuart??

27-8-2006 20:51:14
Oeps, vroige keer te snel geweest!
Ik ben echt gek van de kleedjes van Ian Stuart?
Welke hebben jullie en hoeveel hebben jullie hem betaald?
Waar heb je hem gekocht?
Alvast bedankt!!
Groetjes

Sarah
15/09/2007

Sarah
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 367

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 1:21:29

Hoi Sarah,

Ik heb de mijne gekocht in La Sposa in Roeselare. Je kunt hem zien op www.ianstuart-bride.com
Dan klik je onder strawplay en het is die met kanten stola.
Wij trouwen over 3 weken en ik kan niet wachten om hem aan te doen. Maar was wel verschoten van de prijs. (2100 euro) Wij betalen alles zelf en dit was eigenlijk buiten mijn budget, maar ja, je trouwt maar 1 keer hé. En dan had ik het er wel voor over, al vind ik mezelf toch gek dat ik het gedaan heb. xxx

Karine
16-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 9:33:15

Hey Sarah,

Ik denk dat we toch veel gemeen hebben.

Ik heb er ook één van Ian Stuart en heb het gekocht in Melsele bij Jetty. Als je graag wil weten het welke zal ik U een mailtje sturen.
Ik mag zaterdag de laatste keer gaan passen en dan krijg ik het kleed mee als het goed is.

Het prijskaartje was wel iets minder het was 2400 euro maar ik heb verschillende kleedjes aangehad en er waren er 2 beeldig mooi en volledig mijn zin maar allebei van Ian Stuart.

Groetjes en tot ziens

Karine
16-09-2006

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik28-8-2006 12:45:55

Hey,

Als je op de site van Ian Stuart gaat kijken dan vindt je bij 'store locations' alle winkels in België waar ze die verkopen.
Ik vind de kleedjes ook heel mooi en erg gedurfd. De prijzen die ik al gehoord heb liggen tussen de 2000 en 3000 e, denk ik.

Groetjes, Sissi

Wiese
28-7-2007
 Meld misbruik28-8-2006 14:20:03

Ik heb ook voor één gaan kijken de frnachipanni. Deze kost 2700€ en de stole nog eens 300€. Ze zijn verschrikkelijk mooi...
ALs je er één wilt hou rekening met je budget...

Succes, spannend al dat passen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...