Terug naar overzicht
Hoi Sarah,Ik heb de mijne gekocht in La Sposa in Roeselare. Je kunt hem zien op www.ianstuart-bride.com Dan klik je onder strawplay en het is die met kanten stola.Wij trouwen over 3 weken en ik kan niet wachten om hem aan te doen. Maar was wel verschoten van de prijs. (2100 euro) Wij betalen alles zelf en dit was eigenlijk buiten mijn budget, maar ja, je trouwt maar 1 keer hé. En dan had ik het er wel voor over, al vind ik mezelf toch gek dat ik het gedaan heb. xxx
Hey Sarah,Ik denk dat we toch veel gemeen hebben.Ik heb er ook één van Ian Stuart en heb het gekocht in Melsele bij Jetty. Als je graag wil weten het welke zal ik U een mailtje sturen.Ik mag zaterdag de laatste keer gaan passen en dan krijg ik het kleed mee als het goed is.Het prijskaartje was wel iets minder het was 2400 euro maar ik heb verschillende kleedjes aangehad en er waren er 2 beeldig mooi en volledig mijn zin maar allebei van Ian Stuart.Groetjes en tot ziensKarine16-09-2006
Hey,Als je op de site van Ian Stuart gaat kijken dan vindt je bij 'store locations' alle winkels in België waar ze die verkopen.Ik vind de kleedjes ook heel mooi en erg gedurfd. De prijzen die ik al gehoord heb liggen tussen de 2000 en 3000 e, denk ik.Groetjes, Sissi
Ik heb ook voor één gaan kijken de frnachipanni. Deze kost 2700€ en de stole nog eens 300€. Ze zijn verschrikkelijk mooi...ALs je er één wilt hou rekening met je budget...Succes, spannend al dat passen