Terug naar overzicht
@ Annelies: ik heb jullie mening gevraagd en ik vind het hier op het forum net zo tof omdat iedereen hier zijn 'ongezouten' mening geeft ;) Ik ben een beetje een controlefreak. En je hebt waarschijnlijk gelijk. Er is niemand die gaat zien dat wij hetzelfde kapsel hebben. Groetjes
Misschien moet ik mee gaan als ze gaat voor haar proefkapsel en zo eens zeggen tegen de kapper: alle dat is nu juist hetzelfde als het mijn se. Ik moet wel zeggen dat mijn haar vrij lang is ( tot in de helft van mijn rug) en mijn mama tot op haar schouders. Ik zal nog effe afwachten misschien dat ze het zelf inziet dat dat nogal raar is
Mijn zus wilt ook hetzelfde kapsel als mij doen... Vind ik het erg? Tuurlijk wel! Alleen kan ik haar niet ompraten dus zal het afwachten zijn, maar misschien kun je haar op een vriendelijke manier duidelijk maken dat je graag zou willen dat zij een ander kapsel zou doen? Misschien kun je zelf een aantal voorstellen doen? Kijk anders eens op http://www.projectwedding.com/photo/browse?tag=hair Groetjes!
Hey dames, Merci voor de steun en de raad! Ik denk dat ik subtiel ga duidelijk maken dat ik het niet zo zie zitten dat ze hetzelfde kapsel heeft en ik zal mee gaan als ze voor haar proefkapsel ga. Maar ik ga er mij vooral niet te veel in opjagen, want ik ga sowieso de mooiste zijn die dag ;)
Je kan het ook zo bekijken : als je moeder over haar kapsel niet had gepraat met jou, dan wist je niet hoe ze eruit zou zien en zou je dus ook niet ontstemd kunnen zijn dus ik vind niet dat je kan eisen dat zij nu maar voor een ander kapsel moet kiezen. Wat als een van je eigen vriendinnen of kennissen ook met dat kapsel aankomt op je trouwdag ? Er bestaat toch altijd een kans dat tussen de vele genodigden, een of meer vouwen datzelfde kapsel kiezen en daar kan je dan toch ook niks aan veranderen ?..
Ik vind persoonlijk ook niet dat je overdrijft!Ik zou het ook niet leuk vinden om hetzelfde kapsel te hebben ook al zijn er kleine details anders.Moest ik dit zeggen tegen mijn mama zou zij spontaan zelf zeggen, dan zoek ik iets anders..; maar ja!
beste bruidjes,