Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze zustersite: probleem!!!

  27-8-2006 20:03:22
Hallo bruidjes! Momenteel hebben we een probleem met onze zustersite http://forum.trouwen.com . Diegenen die de site kennen en al eens langsgeweest zijn, zullen gemerkt hebben dat er vroeger enkel een rubriek "reeds getrouwd" was met alle bruidjes die reeds getrouwd zijn, verslagjes van hun dag en foto's. Momenteel is die rubriek opgesplitst in "bruidjes mei-juni", "juli-augustus 2006". Dit omdat de rubriek "reeds getrouwd" te veel informatie had en dat er onderaan dingen verdwenen door een teveel aan tekst. Nu heb ik straks ook gemerkt dat we niet meer dan 15 onderwerpen kunnen hebben, wat de opsplitsing dus ook niet meer toelaat. We zitten nu eigenlijk een beetje vast. Is er misschien iemand die hier een oplossing voor kan bedenken? Alle tips zijn welkom, want we zouden dit initiatief toch willen verderzetten.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Els
09/09/2006

Els
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 850


Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik27-8-2006 22:55:31

Oei els...probleem dus.
Als je niet meer dan 15 onderwerpen mag hebben en ook de tekst niet te lang mag hebben....dan gaat het denk ik niet lukken. Dat zijn de limieten die aan de site zijn verbonden en ik denk helaas niets aan te doen.
Misschien de site verhuizen??
Je kunt op de huidige site een verwijzing geven naar de nieuwe en de nieuwe ook hier vermelden, we zullen ze wel vinden.
Misschien eens naar users.poink kijken, deze (ook gratis) site heeft geen limieten en kun je dus oneindig gebruiken.

Als je hulp nodig hebt met het een of ander dan laat maar weten !

Groetjes Mireille
01-09-2006



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 7:42:22

Hey,

het zou jammer zijn dat het een wirwar wordt van nieuwe sites, daar kan ook niemand meer aan uit hé. Is het niet mogelijk om bijvoorbeeld om de twee maand een deel van de teksten te verwijderen? Het is jammer, maar ik denk dat het niet anders zal kunnen als je duidelijkheid wil hebben.

Groetjes,
Lieve



Mike

 Meld misbruik28-8-2006 8:07:16

Is het niet een idee om te proberen op de zustersite door te linken naar een andere site (waarbij er dan natuurlijk niet opnieuw dient te worden ingelogd te worden), waarop de eigenlijke verslagjes staan? Dus de hele structuur op de originele zustersite, en de uiteindelijke verslagjes op de achterliggende site zonder limiet (op die manier moet het ook niet duidelijk zijn voor de bezoekers dat het om twee sites gaat).

Anderzijds zou je ook eens kunnen kijken om zelf een deftige site op te zetten op eigen hosting. Dat hoeft niet duur te zijn, met wat geluk kan je de domeinnaam overzetten, en dan zit je meteen goed voor altijd.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...