Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bridzilla of niet?

  8-6-2012 6:38:45
Bruidjes, graag jullie opinie. Mijn verloofde heeft 4 dagen voor onze trouw een "battle of the sexes" georganiseerd, meer bepaald een badmintonmatch tussen hem en een vroegere pupil van hem. Zij is A-speler (heel goed dus) en hij wil eens kijken wat hij er nog tegen kan. Toen ik dat hoorde, zei ik "ik wil dat niet, als je een blessure oploopt, dan is dat niet leuk voor onze dag en nog minder voor de huwelijksreis" maar hij zegt "ik badminton toch regelmatig, ik ga er niets van oplopen". Ik had gevraagd aan dat meisje om dat nà onze huwelijksreis te doen maar dan werkt ze er niet meer en dat gaat niet voor haar omdat ze in Gent woont. Ben ik onterecht ongerust bruidjes? zouden jullie dat tolereren?

Liefs, Vero

Veronique
16-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1593


Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik8-6-2012 8:13:15

Je bent niet onterecht ongerust, ik zou mijn verloofde waarschijnlijk ook op het hart drukken om voorzichtig te zijn... maar, ik zou het wel toelaten. Die van mij gaat ook weer gaan trainen voor de trouw en hij kan daar ook zijn enkel verstuiken of zo (please, laat het niet zo zijn), maar ik denk dat er altijd en overal iets kan gebeuren...



Jill
9-3-2012
 Meld misbruik8-6-2012 8:38:20

Ik zou ook niet staan springen om hem dat te laten doen, maar... Je kan toch moeilijk je huwelijk al beginnen met hem iets te verbieden? Hij zal wel beseffen dat hij een paar dagen later deftig voor de dag moet kunnen komen.



Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik8-6-2012 8:40:01

Ik begrijp je heel goed, maar ik denk ook dat er door dat spelletje badminton niet veel extra gevaar is. Hij is een ervaren speler en zal geen risico's nemen, he? Als hij straks een trap mist, kan zijn enkel ook verstuikt zijn, en dan is het door iets heel stom ipv sport.
maar je bent terecht bezorgd, misschien een klein beetje té .



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik8-6-2012 9:56:16

mijn broer is twee maand voor zijn trouw van zijn terras gevallen en zat met een gebroken voet, op zijn huwelijksdag was hij 2 dagen uit de plaaster :)
of je nu die badmintonmatch laat doorgaan of niet, als er iets moet gebeuren, zal het gebeuren!

en dan nog... dat zal ook allemaal het ergste niet zijn!



Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik8-6-2012 15:54:51

Wees blij dat het maar dat is...
Beter dan een bruidegom die zich de avond ervoor een stuk in zijn voeten drinkt ofzo...zo ken ik er ook :)

En, trouwens, een meisje dat ik ken, heeft 2 weken voor haar huwelijk haar voet gebroken, bij het oefenen op de dansschool voor hun openingsdans...Dus ik wil maar zeggen...je kan altijd iets breken of verstuiken of gelijk wat...tenzij je je de laatste weken opsluit en niet meer buitenkomt ;)

Dus ik zou me zoveel zorgen niet maken.. :)



Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik9-6-2012 8:19:58

Dank je wel bruidjes



Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik9-6-2012 14:18:24

Mijn broer is getrouwd met een gebroken teen. Had 's avonds voor de trouw het strijkijzer op zijn tenen laten vallen.. (wou hij al eens galant zijn!!) Heeft heel de dag met zijn dichte schoenen rondgelopen en gedanst. Af en toe een cavake gedronken om niet aan de pijn te moeten denken. Maar the day after is hij wel naar spoed kunnen rijden!! Dus jammer genoeg heb je niet alles in de hand.. In ieder geval veel plezier volgende week!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums