Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Haaraccesoires

  7-6-2012 19:08:44
Hallo
Ik ben op zoek naar iets voor in mijn haar te doen regio Hasselt.
Kent iemand hier in de buurt een mooie winkel. On line heb ik me al te pletter gezocht.
Ik blijf maar twijfelen en wil het eerst graag in het echt zien ipv online te bestellen.
De tijd begint ook te korten. Er moet nog zoveel gebeuren. Ik ben ook op zoek naar een vogelkooi als enveloppedoos.

Alvast bedankt voor de hulp

Bettina
4-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 921


Wendy
22-9-2012
 Meld misbruik7-6-2012 19:41:59

Oeh, ik ga dit volgen! Zou ook graag nog een haaraccessoire hebben maar wil het ook graag eerst in het echt zien....



Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik7-6-2012 21:45:35

Ik heb de mijne gekocht bij Issa Moda, een echte van heel mooie kwaliteit.
En in de Gifi op de Hasseltweg zag ik deze week vogelkooitjes staan, witte in twee maten. Hopelijk heb je hier wat aan. Groetjes!



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik8-6-2012 0:56:03

In de hoedenwinkel in t centrum hebben ze enkele tiara's en diademen. Verder ook mini hoedjes. Je kan altijd eens gaan zien ntl: het is een zijstraat van de demerstraat: de welke weet ik niet precies maar als je van de markt komt is het aan je linkerkant. Je kan niet missen. Verder hebben de Turkse bruidswinkels op de Koolmijnlaan in Heusden ook erg veel keuze.



Anneke
4-8-2012
 Meld misbruik8-6-2012 16:26:05

Hoi,

Ik zoek ook nog een mooie bloem of iets anders voor in mijn haren. Ik was al eens bij de Veritas gaan kijken...
Het vogelkooitje heb ik in de Prenuptia (Genk) gekocht. Een heel mooi van degelijke kwaliteit en het kostte maar 9 euro!

Groetjes





Bettina
4-8-2012
 Meld misbruik8-6-2012 16:34:46

Hallokes
Juist het vogelkooitje in de gifi gekocht bedankt voor de tip


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...