Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag Burgerlijk huwelijk

  27-8-2006 18:02:42
Hallo allemaal

Gisteren getrouwd voor de wet en nu nog aant nagenieten... We hadden bijna niets voorbereid, deze week nog vlug wat muziek gezocht voor int stadhuis enzo. Ook mentaal waren we nog niet echt voorbereid vermits we zo naar onze andere dag binnen twee weken toeleven. Vrijdagavond zeiden we tegen elkaar 'Morgen trouwen we', maar echt beseffen dat deden we niet.

Zaterdag dan iets te laat opgestaan, ik heb dan mijn haar beginnen doen (met de krultang in krulletjes) en mij omkleden. En ook Thierry heeft zich dan omgekleed. We stonden dan klaar om 10u30 en waren aant wachten op mijn ouders. Dan kregen we telefoon dat ze een dodelijk ongeval hadden tegengekomen onderweg en daardoor later waren. Ik heel in paniek totdat bleek dat ze zelf niet het dodelijk ongeval waren tegengekomen, maar dat dat de oorzaak van de file was. Uiteindelijk waren ze hier om 10 voor 11. Mijn mama had mijn bruidsboeketje mee dat Thierry mij dan gaf. Dan zijn we te voet naart stadhuis gegaan (we wonen er echt vlakbij!) maar dat was toch raar hoor om daar te voet toe te komen, zeker omdat we over de markt moesten wandelen, waar iedereen op de terraskes zat. Dan zijn we int stadhuis naar boven gegaan en ging de ceremonie door. TOen ik JA moest zeggen kreeg ik ineens een krop in de keel, en dat had ik niet verwacht, want dit was 'onze dag' neit. Ook Thierry moest een traantje wegpinken en naart schijnt onze familie ook , maar daar heb ik niet echt naar gekeken. Nadien kregen we ons huwelijksboekje met de wijze woorden 'Draag er zorg voor, maar als het toch kwijt is kan je het vervangen, je partner kan je niet vervangen dus draag daar maar veel beter zorg voor'. Toen kwam iedereen ons feliciteren en meosten we terug heel wat traantjes wegpinken.

Nadien gingne we naar de Stampershoeve in Damme, dat is ene oude hoeve, heel pittoresk en romantisch. Eerst geaperitiefd en wat met iedereen gesproken (we waren met 16) en dan ook al heel veel foto's getrokken (je kan ze bekijken op users.poink.be/VickyLovesThierry )

Nadien gingen we aan tafel, zó lekker! Barbeque en nadien sabayon met fruit. Tussen hoofd en nagerecht hebben we dan de dagplanning voor 9/09 overlopen. Dan kregen we van mijn ouders een doos met daarin verschillende enveloppen met een pluim erop. In iedere envelop zat een mooi tekstje met betrekking tot het huwelijk en op de achterkant stond een letter. Nadien moesten we dan van al die letters een woord maken. Het woord was 'fototoestel' En toen kregen we een megafototoestel cadeaux! Maar echt een heel goed toestel, veel beter als wat we nu hebben.

Mijn beste vriendin en getuige nam me dan nog eens apart toen we naar toilet gingen en omhelsde me heel innig. Toen vloeiden de traantjes en ze zei dat ze zo trots was op ons, en zo blij, en dat ze nu nog maar besefte dat we echt getrouwd zijn! Ik zei dan dat ik zo blij was met haar als getuige en toen waren we allebei aant snikken!

We hadden ook volksspelen voorzien, dus na het eten zijn we dat gaan doen. Dat was echt heel gezellig, zo'n beetje competitie. Om 18u00 was het voorbij, en echt waar het kon niet beter zijn!
Kijk voor foto'tjes eens op onze website users.poink.be/VickyLovesThierry

Groetjes

Vicky
09.09.06

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 616


Phyllis

 Meld misbruik27-8-2006 18:23:26

PROFICIAT MEVROUW POURVEUR!!!!

greetz,
Phyllis



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-8-2006 19:06:15

PS: de foto's staan onder dagboek en dan Burgerlijke trouw.

Groetjes

Mevrouw Pourveur



Els
9-9-2006
 Meld misbruik27-8-2006 20:04:57

Proficiat Vicky!

Ik word zelf al emotioneel van je verslag. Mooie foto's trouwens.
Ik tel in elk geval mee af naar 9 september :-)

Groetjes,
Els
09/09/2006



davida
8-9-2006
 Meld misbruik27-8-2006 20:17:59

hey

proficiat en heel mooie foto's.
grtjs
08.09.06



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik27-8-2006 22:59:22

Wat een mooi verhaal en super mooie foto's. Blij dat het zo gelopen is en dat jullie gelukkig zijn !!
Ga zo verder.

Nu 09 september nog maar dat kan alleen maar goed gaan hè !!

Groetjes Mireille
01-09-2006



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik28-8-2006 7:45:22

Hey Vicky,

je had de laatste dagen nogal wat stress en spanning te verwerken hé. Gelukkig ziet het er naar uit dat alles op zijn pootjes zal vallen en je hebt toch al een voorsmaakje gehad van jouw dag hé.

Een dikke proficiat meid!

Groetjes,
Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info