Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Le prince maurice mauritius

  7-6-2012 11:16:02
Zijn hier nog mensen waarvan het verblijf in het hotel wordt geannuleerd en naar het hotel Belle Mare Plage worden over geplaatst?Wat zijn de ervaringen met het Belle Mare Plage hotel?

Mvg,
Virginie

virginie
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1370


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-6-2012 11:18:26

Oei - da's helemaal niet leuk!
Welke reden hebben ze?



Joke
4-8-2012
 Meld misbruik7-6-2012 12:29:05

Wij hebben net geboekt voor hotel Le Prince Maurice. Wij gaan wel pas in september. In juli en augustus is het hotel 2 maanden gesloten wegens 'refurbishment' (= op stand houden van 6*). Misschien daarom dat het bij jullie geannuleerd en verplaatst wordt? Of is er een andere reden?



virginie
7-7-2012
 Meld misbruik7-6-2012 12:31:30

Nee inderdaad,ze hebben me verzekerd dat het zeker in orde ging komen en dat we daar als vip gaan behandeld worden ,maar was toch even schrikken.Als ik het goed verstaan heb denk ik dat de Prince Maurice dicht gaat,ik was evn over mijn toeren dus durf het niet met100 procent bevestigen.
Heb jij intussen al iets geboekt?

Mvg,
Virginie



virginie
7-7-2012
 Meld misbruik7-6-2012 12:32:54

Hallo Joke,

Inderdaad ging het even dicht.
Nochtans is deze reis van juli 2011 geboekt,vindt het wel jammer.

Mvg,
Virginie



Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik7-6-2012 16:04:10

Hoi!
Hotel Constance Belle Mare is een heel goed hotel maar geen volwaardig alternatief voor hotel Le Prince Maurice zenne... Hotel 1 is een zusterhotel maar wel een * minder.
Krijg je toch iets van compensatie hiervoor? Want dat hotel kost normaal ook minder he... Hotel Lux Belle Mare is SUPER!! x



virginie
7-7-2012
 Meld misbruik7-6-2012 16:14:34

Hallo Bruidje ,


Ik ga mogen nog eens terug bellen naar Mauritius Travel.
Want het was me ook opgevallen dat het een ster minder is.
Dit zou niet mogen he dit 4weken voor vertrek :-(
De lunch zou vergoed worden maar dat voldoet niet he .
Bedankt voor de tip,ik hou je op de hoogte.

Mvg,
Virginie



Kirsten
4-8-2012
 Meld misbruik8-6-2012 16:56:09

Hallo,

Hier hetzelfde probleem. Ik heb vandaag het bericht gekregen.. Ik heb ook al laten weten dat ik niet akkoord ga met het alternatief (kamer met zeezicht - die we in Le Prince Maurice ook zouden krijgen - en lunch).. Ik heb op internet toch al minder goede commentaar over het hotel gelezen.
Ik heb gevraagd (zoals hierboven al wordt aangeraden) om ons hotel dan om te zetten naar Lux Belle Mare. Mauritius Travel zegt dat het duurder is - klopt dit ook? (want toen we geboekt hebben was dat niet zo).
In ieder geval gaan ze het toch eens bekijken.. dus wij duimen en wachten af.
Laat je even weten wat er voor jullie geregeld wordt?
Alvast bedankt!
Groeten!



virginie
7-7-2012
 Meld misbruik8-6-2012 18:06:31

Hallo Kirsten,

Ja this geen leuk nieuws he.
Hopelijk komen ze met een beter alternatief,we houden elkaar op de hoogte,
Lux Belle Mare zal wel wat hoger liggen van prijzen.
Maar ja we hebben uiteindelijk 6sterren geboekt en moeten nu naar 5sterren.
Plus inderdaad het zeezicht hadden we al en gala diner ect waren de extra's.
Ik vindt toch ook dat ze met iets straffer mogen komen.
Wanneer wordt jij op de hoogte gebracht ivm de stand van zaken?


Bedankt Meid.
Groetjes!



Kirsten
4-8-2012
 Meld misbruik8-6-2012 18:59:40

Ik heb enkel te horen gekregen dat ze het bekijken, dus hopelijk weet ik volgende week iets meer. Ik zal je op de hoogte houden via een privé-bericht.

Groeten!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...