Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weer dingen geregeld

  7-6-2012 9:43:13
De tijd begint te korten en de slapeloze nachten en slechte gedachten komen naar boven. Maar gelukkig heb ik ook nog wat dingen kunnen in orde brengen en dus weg vinken op mijn lijstje, ook dingen die ik niet moest hebben.
Ik was met mijn mama en schoonmama naar een tentoonstelling en er na nog gaan shoppen. Mijn schoonmama was op zoek naar een nieuwe bril die past op haar jurk voor onze trouw. Ik voor de zottigheid mee brillen aan het passen, niet dat ik een nieuwe nodig heb maar dat is gewoon leutig. Na een tijdje zet ik een bril op die de beide mama's heel leuk vinden en perfect bij mijn jurk past volgens hen. Ik vond die zelf ook wel heel mooi en goed bij mijn kleed passen, maar een nieuwe bril was niet in ons budget meegeteld en ik heb nog niet zo heel lang 2 nieuwe brillen. We zijn dan naar buiten gegaan en ergens iets gaan eten, maar die bril bleef het thema. Mijn schoonmoeder stelde voor dat ik deze kreeg als trouwcadeau en mijn ventje dan geld. Na lang nadenken en een mooie bril die door mijn hoofd bleef spoken en die nog eens gaan bekijken en opzetten, heb ik de knoop doorgehakt en hebben we die bril besteld. Mocht wel niets tege mijn ventje zeggen, maar ik had hem al een smssje gestuurd om te vragen of hij het wel goed vond, omdat het tenslotte zijn ouders zijn die mij die bril cadeau doen. Maar hij weet niet of ik het gedaan heb en welke bril het is, nu nog mijn mond houden.

Mijn oorbellen was ook een hele klucht, doordat ik echt niet wist wat ik wou. Toen ik gistere op zoek was naar een bepaald paar oorbellen, kreeg ik een idee wat ik wil voor de trouw. De juwelier die onze ringen maakt, gaat ze voor mij maken.

Onze uitnodigingen zijn weg en de eerste reacties komen binnen.

Het begint te korten!!

Mieke
25-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1171


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-6-2012 9:53:52

Vind-ik-leuk!

En heel tof van de nieuwe bril...nog een extra verrassing dan voor je toekomstige...én een prachtig kleed én mooie juwelen én een mooie nieuwe bril...dat kan niet anders dan er super uitzien :-)!

Onze uitnodigingen liggen klaar om te versturen...maar ik wil eerst aan de suite de uitnodigingen overhandigen voor ik de rest verstuur...spannend :-).

Succes nog met voorbereiden!

groetjes

Sandra



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-6-2012 10:27:03

Oh, ik wil ook graag een nieuwe bril. Ik draag nu lenzen, maar voor tegen de avond zou dat wel handig zijn... Onze uitnodigingen zijn ook al weg en een heel deel heeft ook al bevestigd, super leuk natuurlijk.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...