Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog bruidjes die trouwen in het voorjaar?

27-8-2006 13:19:00
Ik vroeg me af of er nog koppels trouwen in het voorjaar. Wij trouwen 24 maart en ik heb precies het gevoel alsof we één van de enige zijn hier op het forum.

Groetjes Ann

ann
24-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 461

Ilse
31-3-2007
 Meld misbruik27-8-2006 15:09:12

Dag Ann,
wij trouwen een paar dagen na jullie nl op 31 maart dus jawel hoor er zijn er nog die voor die periode kiezen!

groetjes,
ilse

ann
24-3-2007
 Meld misbruik27-8-2006 21:25:46

Hoi Ilse,

Leuk om te horen dat wij niet de enige zijn die trouwen in Maart. Hoever sta jij met de voorbereidingen? Waar gaan jullie trouwen?

Groetjes Ann

Lisa
31-3-2007
 Meld misbruik27-8-2006 23:41:55

Hallo,

IK trouw ook op 31 maart :)

Groetjes

Lisa

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik28-8-2006 11:08:18

hallo,van ons een beetje later.
15 april 2007 en kijk er al ferm naar uit.
aan allen veel succes.
groeten van Skally

tinneke
1-1-2007
 Meld misbruik28-8-2006 11:20:31

Wij trouwen ook op 24 maart. Toch leuk dat er dan nog niet veel mensen trouwen? Dan heb je veel keuze! Waar trouwen jullie? Wij in het Godshuis (bij Eeklo)

Agneta
31-3-2007
 Meld misbruik28-8-2006 18:04:40

Hey,

Wij trouwen op 31 maart 2007 in Grimbergen, onze feest in in de Waerboom te Groot - Bijgaarden.
Bij ons staan vast:
- de dj
- de zaal
- de kerk
- de wet
- een afspraak met fotograaf
- een afspraak met de bruidwinkel
Er is dus nog heel wat werk, maar het belangrijkste staat toch al vast! Spannend!

Groetjes,
Agneta

ann
24-3-2007
 Meld misbruik28-8-2006 22:15:21

We zijn precies echt niet de enige!! ;) Echt wel leuk? Hoever staan jullie? Tinneke bijvoorbeeld omdat we dezelfde dag trouwen. Wij trouwen in Bocholt en feest in Meeuwen.
Wij hebben al:
- zaal
- uitnodigingen (zelf gemaakt)
- misboekjes (zelf gemaakt)
- trouwkleed
- kerk en wet staan vast
- dj
...
Ik denk dat dit het zo een beetje is. Als ik aan het opsommen ben lijkt het wel al veel, maar toch ... nog héél véél werk!

Groetjes Ann

patricia
10-3-2007
 Meld misbruik29-8-2006 15:27:39

hallo

wij trouwen op 10 maart 2007 en moet nog veel gebeuren.
hebben al
-onze zaal(salon roskam)
-onze dj (partysound)
-onze fotograaf

tinneke
1-1-2007
 Meld misbruik31-8-2006 10:38:33

Hoi Ann!

Amai, jullie hebben wel al veel gedaan. Bij ons staan de zaal, de DJ, de ceremoniemeester en de traiteur al vast. Morgen gaan we de fotograaf vastleggen. Ook staat al vast wie de uitnodigingen zal maken (vrienden van ons zijn drukkers) en voor de ringen hebben we al een idee.
De trouw voor de wet is op 8 december, enkel met de ouders en de broers.

Alleen wat het trouwkleed betreft maak ik me wat zorgen: het zit namelijk zo dat ik binnen enkele dagen zal bevallen (uitgerekend voor 5 september). Ik kan dus nog niet meteen voor een kleed gaan kijken, want ik zal eerst nog wat extra kilo's kwijt moeten! Hopelijk is 5 maand op voorhand voldoende?

Maar het voordeel is wel dat ik de komende 4 maand thuis zal zitten en me dus vollop met de voorbereidingen kan bezighouden (als het een beetje een braaf kindje is natuurlijk :-))

Groetjes,

Tinneke

Melanie

Meld misbruik24-1-2011 14:41:21

Hallo lovebirds,

Vanaf eind februari 2011 zal het nieuwe zondagavondprogramma ‘De Kazakkendraaiers’ van Bart De Pauw te zien zijn op één, ter opvolging van De Pappenheimers.
De Kazakkendraaiers wordt een humoristisch panelprogramma, afgewisseld met intelligent-komische candit camera filmpjes. De rode draad doorheen het programma is het gebruiken van vernufte retoriek om zich uit bepaalde (moeilijke, genante) situaties te redden.Een huwelijk van iemand onbekend is zo een situatie waarin spelers kunnen worden gedropt met een bepaalde opdracht waar slimme argumenten de enige uitweg vormen. Daarom zijn we opzoek naar koppels die tussen januari en mei hun liefde bezegelen met een huwelijk en die eens zin hebben in wat anders: hun eigen familie, vrienden en andere genodigden beetnemen op een zeer leuke, humoristische manier.

Wij dragen het recht op privacy erg hoog in het vaandel en staan erop dat alles met volle respect verloopt. Personen die worden beetgenomen, maar dit liever niet op televisie laten zien, krijgen de kans om te wijgeren. Het is wel van uiterst belang dat koppeltjes die geïnteresseerd zijn dit niet overleggen met naasten zodat niemand op de hoogte is van wat er staat te gebeuren. Het is verder ook niet de bedoeling alle aandacht te trekken naar de opname. In overleg met de koppels zal worden nagegaan wat het uitgelezen moment van de dag is om de opname te laten starten.

Indien jullie interesse hebben, mogen jullie steeds contact opnemen op het nummer 02/410 01 10 of via het e-mailadres melanie@koekentroef.be.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...