Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen in een suitekleed?

27-8-2006 10:12:18
Zijn er nog mensen die zouden durven trouwen in een suitekleed,zoals van linea,of oni onik?Ik denk dat ik die stap ga wagen.Ik vind de bruidskledij te duur voor hetgeen ik graag zie,en een mooie suite-ensemble vind je al onder de 1000euro.

lex
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 404

Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik27-8-2006 10:21:55

Hallo Lex,

Ik zou zeggen; gewoon doen!
Als je hetbt gepast en je voelt je er goed in waarom niet??
Enkel misscien opletten dat je familie (zussen, moeders) niet hetzelfde kleed kopen voor de suite natuurlijk.

Groetjes Mireille
01-09-2006

K
7-7-2007
 Meld misbruik27-8-2006 12:33:30

Ik twijfel ook nog tussen een kleedje uit de bruids- en de suitecollectie. Gewoon doen als je daar zin in hebt!

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik27-8-2006 13:24:20

Hey,

Als dat kleedje uw zin is dan moet je dat gewoon doen. Tegenwoordig zie je vaak het verschil niet meer tussen suite- en bruidskledij.
Mijn mama had laatst een mooi kleedje gezien dat ze wel mooi vond voor in de suite, wel het bleek een trouwkleedje te zijn.
Let dan juist een beetje op wat de rest van de suite draagt zodat het toch duidelijk is wie de bruid is.

Groetjes, Sissi

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-8-2006 19:12:20

Hey

Idd, als je je hierbij goed voelt moet je dit zeker doen. Maar idd wel overleggen met de leden van de suite dat zij zich hieraan aanpassen.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...