Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De stress slaat toe....

  5-6-2012 10:24:11
Hey medebruidjes,


Hoe dichter de dag nadert... Hoe meer ik begin te twijfelen en hoe moeilijker het wordt knopen door te hakken. Hebben jullie dat ook?

Wat moet er nog gebeuren:
Menukaarten drukken
Misboekje: allerlaatste teksten schrijven en laten drukken
Tafelplan: de gasten hebben nog even tijd om te reageren/ thema hebben we reeds.
reserveschoenen voor mij halen
trouwringen kunnen we zaterdag afhalen
bedankjes bruidskindjes bestellen
fotolocaties kiezen/afspreken met fotograaf
muziekkeuze openingsdans/tafels aan DJ doorgeven
Nog een hoop kleine akkefietjes...

En dan nog een vraagje: wij trouwen enkel voor de wet+ houden een viering op onze feestlocatie: zouden we iets voorzien aan het gemeentehuis: voor de volwassenen? voor de kindjes??

Groetjes,

Lien

Lien
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1134


sophie
14-7-2012
 Meld misbruik5-6-2012 11:38:51

Hey Lien,

Ik zou toch wel een snoepje of zo voorzien voor de kindjes. Er zijn altijd wel mensen die kindjes gaan bijhebben en dan is het altijd wel leuk dat je hen iets kan geven.

Groetjes sophie



jamina
31-8-2012
 Meld misbruik5-6-2012 13:10:18

Hoi Lien

Wij voorzien niks aan het gemeentehuis, maar we rijden na het gemeentehuis wel rechtstreeks door naar de feestzaal waar onze dichte familie trakteren op een broodjestafel, hierna is dan ook onze viering en dan het grote feest. Dus de mensen die graag naar het gemeentehuis komen zijn allemaal welkom maar krijgen niks aangeboden ofzo... heb hier al wel leuke dingen gehoord over een champagne kar enzo, is wel leuk, als de familie na het gemeentehuis niet direct iets te doen heeft :-)


Groetjes xx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...