Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een week na de feiten

  26-8-2006 9:55:12
Hello,
Een week geleden werd ik omstreeks deze tijd met een traan in het oog wakker. Op vrijdag getrouwd. Een prachtige dag waar we heel wat complimenten kregen over hoe goed alles in elkaar zat. Wat wel fijn is als je er de voorbije maanden al je tijd in hebt gestoken. De dag erna is wel een goede emotionele opdoffer geweest, we hebben met z'n tweetjes toch wel wat traantjes gelaten. Maar 's avonds nog eens gaan eten met de familie en vond het wel fijn omdat het zwarte gat zo minder diep was. En nu net terug van een korte huwelijksreis naar Wenen. Fantastische stad, best wel romantisch met z'n kastelen en opera en ... En nu eigenlijk blij dat alles weer op zijn plooi komt. Ik had niet verwacht dat die ring en zo zoveel verschil zouden maken maar op de één of andere manier voelen we ons allebei meer ontspannen, echt meer verbonden zelfs... Super dus!
Geniet van de dag dames - hij is werkelijk fantastisch - maar geniet nog veel meer van alle dagen die je met je man of vrouw mag beleven!
Dikke kus van mevrouw Cornillie ;-)

Katrien
18-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 902


Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik26-8-2006 18:09:17

Hoi Katrien,

Ik kan me best voorstellen dat het emotioneel een beetje moeilijk is de dag nadien, je bent er dan ook maaaaanden mee bezig he. Ben er zelf ook een beetje bang voor. Maar dan denk, misschien zijn er wel cadeautjes om uit te pakken, en kaartjes om te lezen (oa het gastenboek), dus zal nog wel meevallen.

Ik denk er ook aan om mijn familie 's avonds nog even uit te nodigen om bij te praten (want je kan waarschijnlijk niet alles volgen wat er gebeurt die dag).

Gelukkig vertrekken we dan maandag op huwelijksreis (en ik moet zeggen, daar kijk ik ook enorm naar uit, alle stress gewoon afschudden!)

En nogmaals, gefeliciteerd!!!

groetjes
Katrien
30/9/2006


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...