Terug naar overzicht
Hier ook aftellen hoor!! Ik moet nog drie dagen werken, hoop dat de week vliegt want het voorbereiden geraak ik stilaan beu... Nu nog duimen vr mooi weer, want het ziet er echt nt zo goed uit... Geniet in elk geval van jullie dag!
Ik zit ook alsmaar naar het weerbericht te kijken :). Maar het valt toch nog mee precies? Volgens de laatste voorspellingen wordt het zaterdag droger en een graad of 19°, da's ideaal :).
Ja idd, het wordt precies al iets beter en zonniger, maar het wisselt constant!
Ik hoop voor jullie dat het in orde komt amai, zou wel super zijn als dan het zonneke van de partij is :).
@ Sandra: Ik kan het je echt aanraden zo'n weekje verlof. Zalig om zo de laatste dingen op ons gemakje nog af te werken :). Bij jou kort het ook he! Nog veel werk voor de boeg? Ik post hier zeker zo snel mogelijk een verslag/foto's :)!
Leuk e, als alles vorm begint te krijgen :). Onze huwelijksreis is ook via globe geboekt, goede service vonden wij. Oh, de uitnodigingen is nog zoiets plezant, zeker als de bevestigingen beginnen binnen te komen :). Veel plezier nog met de voorbereidingen!