Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

  3-6-2012 14:16:58
Hey bruidjes in spé,
Omdat we nog in volle verbouwing en schilderswerken zijn leek het me wel fijn om als alternatief voor ons gastenboek allemaal fotokaders te voorzien.
Hier kunnen vrienden en familie dan hun wensen voor ons achterlaten en dit zullen wij na de trouw dan ophangen in onze hal. (allemaal verschillende formaten, wel allemaal witte kaders)
Op het feest zal een tafel staan waarop de kaders liggen maar wil ik hier ook een boodschap bijzetten zodat de gasten weten wat de bedoeling hiervan is (geen duf boek dat later in de kast belandt).
Echter heb ik totaal geen inspiratie hiervoor,
Kan iemand mij helpen?

Ilse
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 995


Anneleen
6-10-2012
 Meld misbruik3-6-2012 14:56:37

Vrienden van ons hadden als "gastenboek" de deur van hun toilet en verschillende stiften meegebracht. Dat vond ik ook wel heel leuk! Maar jouw idee vind ik ook super. Misschien kun je er een tekstje bijzetten als:


Lieve mensen
Noteer hier jullie mooiste wensen.
Wij hangen ze in ons huisje in de gang
en herinneren ons deze mooie dag nog lang.
of
Wij hangen ze in ons huisje aan de wand
zodat uw wens niet in de kast belandt.
Pff, ik heb precies ook niet veel inspiratie.
Veel succes en inspiratie gewenst!



Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik3-6-2012 15:27:26

Merci Anneleen!
Hiermee ben ik al goed op de juist weg!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...