Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mauritius Travel

  3-6-2012 12:50:31
Heyhey,

Net als zoveel onder jullie (denk ik) droom ik van een superdeluxe huwelijkreis , als ik me een avondje verveel doe ik niets liever dan in brochures bladeren of op internet rondsurfen. Hoe verder hoe liever!
En dan zie ik iets leuks, laat ik het zien aan mijn Liefje, hij kijkt naar mij en zegt: "Waar heb jij dat ezeltje staan?"
Nu ik snap hem wel, we zijn aan het bouwen en betalen ons feest volgend jaar zo goed als volledig zelf. Maar toch wil ik er alles aan doen om toch maar op reis te kunnen gaan. Juist door de bouw hebben we al 3jaar geen vakantie meer gehad!En ik heb er echt nood aan...

Dankzij dit forum ben ik terecht gekomen op de site van Mauritius Travel en dat ziet er echt super en betaalbaar uit!
Ik durf alleen niet goed via internet zo'n reis boeken. Is dat wel veilig? Dit houdt me een beetje tegen...
Maar als ik mijn Liefje toch overtuigd krijg, welk hotel raden jullie aan?
Wij zijn normaal All-In reizigers, ons nergens iets van moeten aantrekken. Is dit ook aan te raden voor Mauritius?

Groetjes

Evy
1-6-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1133


Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik3-6-2012 13:01:47

Heyhey,

Wij boeken al een paar jaar via internet omdat we zo makkelijk via Nederland kunnen boeken, wat telkens toch weer een paar honderden euro's scheelt met via België boeken voor identiek hetzelfde hotel :-). Het is dus, als je een beetje oplet, zeker te vertrouwen!

Wijzelf gaan ook met Mauritius Travel op huwelijksreis naar Mauritius en dankzij alle bruidjes hier op het forum die hetzelfde doen, heb ik er het volste vertrouwen in! Bovendien scheelt het +/- 2000 eur met via België boeken aangezien je dan bijna verplicht bent om met Pegase op reis te gaan. Wij hebben zelf gekozen voor Lux Belle Mare (het vroegere Beau Rivage) ***** met all-in formule :-). Aangezien we in het verleden steeds naar Turkije op reis gingen en dus ook all-in gewoon zijn, wouden we dit zeker ook op onze huwelijksreis! Bovendien zijn de dranken naar het schijnt ook redelijk duur op Mauritius, dus gaan we dit, als grote frisdrankdrinkers ;-), er zeker uithalen!

Groetjes en veel succes!

Evelien



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik3-6-2012 14:56:33

Hoi Evy,

Wij hebben onze huwelijksreid ook geboekt via Mauritiustravel.nl
Wij zijn 7 nachten naar de Malediven geweest, hotel Constance Moofushi Resort en dit is echt een aanrader. Was ook all in en alles was super: de service, het eten, de cocktails met de echte merken,.... het was echt een droomvakantie.

Groetjes



Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik3-6-2012 15:40:51

Ik ben ook eventjes gaan kijken en de aanbieding van Mauritius lijkt me wel erg goedkoop. http://mauritiustravel.nl/Default.aspx?PageId=1885

2000 euro voor 2 personen (7nachten)! Kan dat zo goedkoop? Anders weet ik wel wat kiezen!

Groetjes




Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik3-6-2012 16:05:51

Hoi

Wij hebben ook geboekt met Mauritiustravel...en zijn er echt helemaal tevreden over! Wij hadden in het begin ook schrik om via het internet te boeken. Toen we dat vermelde aan Mauritiustravel stelde ze meteen voor dat we zeker en vast bij hen op kantoor mochten langskomen. Wat we dan ook gedaan hebben, aangezien dat vanuit ons toch niet zo ver was. En ze hebben ons daar echt helemaal op ons gemak gesteld. Super vriendelijke mensen, gaven met veel plezier een antwoord op onze 100den vragen, ... .

Dus na dat gesprek was onze twijfel meteen weg! En hebben we meteen geboekt! Ze zijn inderdaad stukken goedkoper dan via België (bij ons een 2500 euro goedkoper), dus echt de moeite waard.

En tot nu is alles steeds super verlopen via hen. We hebben de tickets hier nu al veilig liggen...en kijken al uit naar ons vertrek binnen 3 weken! We gaan voor 15 dagen naar het Constance Ephelia Resort op de Seychellen.

Zeker niet twijfelen dus...

Lieve groetjes

Chantal



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik3-6-2012 20:06:07

@ Alessia: de prijzen zijn inderdaad goedkoop maar let wel op want er staat duidelijk "exclusief luchthavenbelasting" en die bedroeg bij ons (vanuit Brussel) toch 380 eur pp. Bovendien is dit vertrek vanuit Nederland en dus niet vanuit België (waardoor er ook geen TGV naar Parijs inzit) en ook maar half-pension en dus geen all-in (en het verbruik kan naar het schijnt wel hoog oplopen daar). Maar het scheelt hem wel nog een paar 1000den eur met België ;-).

Groetjes!

Evelien



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik4-6-2012 8:29:15

Hallo,

Wij hebben ook geboekt via MauritiusTravel voor ons huwelijk in 2010, alles verloopt echt prima! Wij hadden hotel Beau Rivage in Mauritius en dit kan ik echt aanraden! Je kan best een offerte vragen met alle kosten, dan heb je een beeld van de totale kosten voor de hele reis. Je kan dit perfect doen per e-mail, maar ik zou je zeker aanraden als jullie beslist hebben om ook telefonisch contact op te nemen als je specifieke vragen hebt....

Je hebt hier ook een All-Inn, wij hebben dit toen niet gekozen omdat dit echt wel een heel stuk duurder was. Nu moet ik wel zeggen dat wij daar echt niet gelet hebben op wat eten en drinken... waar we zin in hadden namen we: champagne, kreeft, cocktail, massage, drank op het strand (en veel ),... noem maar op. Als we naderhand het totaal kosten plaatje maakte zagen we dat we nog steeds goedkoper uitgekomen waren dan als we de All-Inn genomen hadden. Maar dat is natuurlijk een keuze die je zelf moet maken. Het is ook niet zo dat je met ene bom geld naar daar moet gaan, je rekent gewoon op het einde van je reis af met je kredietkaart... zelf in het winkeltje moet je niet cash betalen. Enkel als je op uitstap gaat neem je best wat cash mee en dat kan je ter plaatse bij een geldautomaat afhalen.

Wij zijn vertrokken vanuit Dusseldorf, en mijn papa heeft ons gebracht en mijn schoonouders zijn ons komen afhalen... (zo bespaar je ook de transportkosten tot de luchthaven ). Ze vertrekken van Brussel, Schiphol, Luik en Dusseldorf als ik mij niet vergis...

De kosten ter plaatse zijn daar inderdaad wat hoger dan de "normale" prijzen hier, maar je kan niet verwachten dat ze in een luxe-resort cola'tjes aan 1 euro gaan aanbieden eh... Maar als je hier eens wat chiquer gaat eten zit je ook aan die prijzen. Dus zo extreem zijn ze ook weer niet hoor...

Moest je nog vraagjes hebben, laat het maar weten...

Groetjes
Annelies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums