Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aftellen...

  3-6-2012 8:29:29
Gisteren was weer een constructieve dag. Ze (Fede di Oro) zijn de ringen komen leveren en.. wat zijn ze mooi! Enkel de gravering vinden we wat aan de kleine kant. We zijn dan ook de bedankingen gaan bestellen. Voor de mannen een jeneverflesje en voor de vrouwen een proefbuisje met 4 badparels in. Binnen 2 weken zouden we ze mogen gaan afhalen. Wat komt het toch allemaal heel snel dichterbij!
De misboekjes en menukaarten moeten nog naar de drukker. Het misboekje is nagekeken door de pastoor. Wie zou het nog eens willen nalezen op fouten?
Onze menukaart hebben we origineel proberen te maken. Wat vinden jullie er van? Of hebben jullie nog andere ideetjes?

Groetjes,
Sara

Iets om te toasten (aperitief)

soep van witte lange jannen (aspergeroomsoep)

koe op de catwalk (rundscarpaccio)

kommetje koude passie (passievruchten sorbet)

lekker jong ding met assortiment uit groentetuin
en gepromoveerde kroketten (kalkoenfilet met groentenpalet en pomme duchesse)

Buffet voor zoetebekken (dessertbuffet)

Nachtelijke hapjes



Sara
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 960


Swetlana
25-5-2012
 Meld misbruik3-6-2012 8:52:16

Hallo,

Indien je dit wenst wil ik je boekje wel eens nalezen hoor.
Mijn adres is landuytswetlana@hotmail.com



Saartje
29-6-2013
 Meld misbruik3-6-2012 9:29:59

Ik ook, schrijffouten opspeuren dat doe ik graag! :)
saartjevk at hotmail punt com

Ik vind het wel leuk jullie menu, ik zou wel niet alles snappen zonder datgene tussen haakjes.



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik3-6-2012 11:02:18

Bij ons gisteren ook de ringen komen leveren! Vond het alleen een beetjes spijtig dat er geen echt doosje bij zat...



Sara
30-6-2012
 Meld misbruik3-6-2012 11:36:25

Wij mochten kiezen tussen een doosje of een ringkussentje. Aangezien wij al iets voorzien hadden om de ringen aan te brengen in de kerk, hebben we voor het doosje gekozen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...