Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Glow Sticks... wanneer afgeven?

  2-6-2012 20:02:20
Hallo !
Vandaag in de action (geweldige winkel !) bellenblaas (0,72 EUR voor 3 stuks) én glow sticks (0,84 EUR voor 15 stuks) gekocht. Was al langer op zoek, maar vond het altijd wat te duur. Maar nu... Koopje!
Nu zitten we dus in de knoei (en een beetje in discussie met elkaar, haha) over wanneer we deze gaan afgeven.
De bellenblaas dacht ik te gebruiken na het stadhuis of de kerk, of beide??
Ik vermoed dat er meer mensen gaan komen naar de kerk, dus misschien is dat het beste moment?
De glow sticks zijn voor 's avonds. Die zouden we graag in de lucht zien tijdens onze openingsdans.
Mijn vriend wil deze afgeven bij het toewijzen van de tafels. De gasten krijgen dan ook meteen hun bedankje (doosje met 1 witte en 1 bruine praline) waaraan hun tafelnummer is bevestigd. Hij vindt dat de mensen van de zaal dan maar moeten uitleggen dat ze het stokje pas mogen breken bij de openingsdans, en niet eerder.
Ik zou deze liever ofwel op tafel zetten (de verpakking personaliseren met een boodschap) en laten omroepen door de dj, ofwel later op de avond laten ronddelen (door ons, of vrienden/getuigen). Hij stelde zijn "veto" voor het zelf rondbrengen, wat ik nu ook wel begrijp -- je hebt al genoeg drukte die avond...
Wat denken jullie?

Eef
22-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1954


lesley
26-4-2013
 Meld misbruik2-6-2012 20:13:20

die glowsticks branden wel niet zo heel lang... had mij ééntje op proef gekocht omdat we dit ook willen, en heb thuis dan maar eens geprobeerd, de groentjes branden het langst ;-)

ik heb nu al een ander alternatief gevonden, ge hebt zo van die stokjes die je moet aansteken en dan precies vuurwerk geven, het is om in de hand te houden, nogal moeilijk uit te leggen :-) heb er zo gouden gevonden met een hartje aan, en het hartje brandt dan volledig uit met veel gespetter :-)



Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik2-6-2012 20:42:37

Dag Lesley
Waar heb je die gevonden? Hoe lang branden die, de hele openingsdans?
Alvast bedankt. Groetjes



Sara
6-10-2012
 Meld misbruik2-6-2012 21:50:33

ik heb ooit een event meegemaakt waar je een gekleurd stokje kreeg naargelang je menukeuze ( vlees/vis/vegetarier). Dit werd uitgelegd bij het binnenkomen en werd omgeroepen wanneer deze aanmochten. Ze hebben het hele diner gebrand ( ter info).

Je zou ook eventueel aan de zaal kunnen vragen of ze deze ronddragen, op het laatste huwelijk dat ik was hebben de obers vlak voor de openingsdans van die vuurwerkstokjes uitgedeeld.



Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik2-6-2012 22:32:24

Hey,

er is ook een action bij ons in de buurt... eens kijken of ze het hier in Deurne ook hebben :-)

Heb je al eens getest hoe lang ze blijven branden?
Was dit een eenmalige promo of hebben ze dat daar altijd?

Groetjes

Tabita



Eef
22-6-2012
 Meld misbruik2-6-2012 23:29:56

Dag Tabita,

Ik vond ze bij het kinderspeelgoed ... maar geen idee of ze in het standaard assortiment zitten. Het is een zwarte tube met 15 stuks.

We hebben er daarnet eentje geprobeerd, en hij brandt al 10 minuten erg goed (felle kleur). Er zitten witte, groene, gele en oranje in het doosje (dacht ik).

Ben er toch wel blij mee. Denk dat we aan de zaal gaan vragen of zij het willen rondbrengen, en als back-up al eens navragen bij vrienden :-)

Groetjes,
Eef



Eef
22-6-2012
 Meld misbruik3-6-2012 9:19:50

Even ter info : het proef-stickje geeft - 10u later - nog steeds kleur! :-)



Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik3-6-2012 10:28:38

Hey Eef,

bedankt voor je antwoordje :-)

Kzal daar morgen eens naar gaan zien se :-)

Toch handig zo'n forum hé :-)

Groetjes

Tabita



tima
8-9-2012
 Meld misbruik3-6-2012 14:23:51

zijn standaard te vinden in de action



Marga
7-7-2012
 Meld misbruik3-6-2012 18:47:12

Ik zou ze misschien op tafel leggen en er een boodschapje aan vast hangen. Op die manier moeten de gasten er niet mee gaan 'rondlopen' en is het duidelijk wat ze ermee moeten doen.



Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik4-6-2012 11:50:59

Maak er een kadootje van dat je op elke tafel zet, met een briefje aan "pas openen bij aankondiging"... zo blijft de spanning er nog wat in... en laat de DJ het dan omroepen ?



Annelies
4-8-2012
 Meld misbruik27-6-2012 14:27:03

ik vind die glowsticks echt een leuk idee, maar wat ik mij afvraag
kunnen de mensen daar gemakkelijk mee "zwaaien" tijdens de openingsdans?

groetjes,


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...