Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 2 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen mijn vrijgezellen!!!!

  1-6-2012 22:00:34


De stress begint nu toch wel toe te slaan! Ben eens benieuwd wat ze allemaal gaan uitsteken met me!

Charlotte
6-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1145


Laura
30-6-2012
 Meld misbruik1-6-2012 23:41:37

Hier morgen ook vrijgezellen, eigelijk hier totaal geen stress voor. Veel plezier morgen!



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik2-6-2012 7:21:06

vandaag is't ook mijne vrijgezellen, ik sta zowa stijf vd stress!



An
18-5-2012
 Meld misbruik2-6-2012 9:27:45

Relax dames! Dat komt allemaal in orde! Geniet er maar van :)!



veronique
30-6-2012
 Meld misbruik2-6-2012 10:06:45

hier ook de vrijgezellen vandaag, ben eens benieuwd!!

we zijn met niet veel, maar dat wil niet zeggen dat ze niet de zot gaan houden met mij!! (hoop dat ze mij niet verkleden)



Britt
23-6-2012
 Meld misbruik2-6-2012 10:16:29

hey bruidjes,
hier ook vandaag de vrijgezelle. Men ventje hebben ze al komen halen en in een olifantenpak gestoken:) Ik krijg af en toe een berichtje me nen tip.
Het volgede moet ik al zeker meenemen: een fietshelm, een onderbroek, een tandenborstel. Ik moet me opmaken zoals ik savonds wegga. Ben benieuwd, wordt om kwart voor 1 hier op bij ons op den dijk verwacht.

toch wel wa stresskes)

groetjes



shanna
25-5-2013
 Meld misbruik2-6-2012 23:22:11

Je zag er super uit! Hopelijk heb je ervan genoten en je geamuseerd!



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik3-6-2012 17:03:28

en wat hadden ze voor jullie in petto?

ik moest mij verkleden in micky mousse aan't wijnegem shopping center en t was de bedoeling op daar opdrachtjes gaan te doen, maar we zijn daar nog geen kwartier later buiten gegooid.... je maag daar geen mensen aanspreken en daar ni verkleed rondlopen wij dus boven gaan wachten op 2 vriendinne die nog ff langs de bankautomaat moeste, kwam de volgende ons al "ontzetten" k had ff bang da der ne combi bij te pas ging kome zo boos waren ze! (echt der wa over...)

nadien na de maskara geweest in borstbeek, k had der eigelijk wa bang voor maar t is super mee gevallen! van opdrachtjes en zo hebbe k dus ni vet veel kunne doen want tusse die shows, tijdens t ete kreeg ik wel altijd een belachelijk "eet-opdracht" t kwam er eigelijk op neer dat ik nooit met men bestek mocht eten, men eten smaakte dus ni bepaald, was wel wa jammer. maar de rest viel goed mee



veronique
30-6-2012
 Meld misbruik3-6-2012 18:29:43

Wij waren maar met 5, ik wilde niet zomaar vriendinnen, maar enkel de beste vriendinnen, vandaar.

Ze zijn mij thuis komen ophalen , hebben mij in een verpleegster kleedje gestoken (gelukkig met een legging eronder) en dan hebben ze mij geblinddoekt!!
ik had het enorm getroffen, want we zijn naar de sauna geweest met z'n allen.
Ik moest een liefdesbrief schrijven voor mijn ventje als opdracht, en daarna zijn we gaan eten en nog iets gaan drinken. Ik was zo blij dat ze zo braaf geweest zijn, want ik zag er wel tegen op. En ik had dat ook wel duidelijk gemaakt.
Dacht dat ze iedere café gingen doen met mij.
Dus hier is het heel goed meegevallen, super zelf!!



Laura
30-6-2012
 Meld misbruik3-6-2012 19:58:21

Mijn vrijgezellen ook echt super geweest! Mijn zusje heeft eerst mijn haren en make-up gedaan. Ik moest iets in het paars aandoen en kreeg nog een 'bride to be' tiara en sherp aan, al de rest was in het zwart en hadden ook een paarse sjaal bij. We zijn naar Ritmocenter in Hasselt gereden waar we een groepsdans hebben aangeleerd gekregen en daarna nog wat disco bougie geleerd hebben.
Super leuk! Daarna zijn we naar het pleintje aan het cultureel centrum gegaan waar we een fotoshoot hadden met al de dames. Daarna zijn we frietjes gaan eten. Na de frietjes de volgende verrassing, een uperwaereparty! Om de avond/ nacht af te sluiten zijn we nog naar Irisch pup geweest en daarna nog naar hooghuis. Echt super vrijgezellen voor mij. echt zoals ik het wou!



Britt
23-6-2012
 Meld misbruik3-6-2012 20:19:10

Hey Laura, wij zijn ook naar Hooghuis geweest:)

ik ben eerst naar Kasterloo met buggy's gaan rijden en vss opdrachten gedaan, daar dan gegeten. Na die buggy's zijn we ons gaan douche en kreeg iedereen een groene t-shirt met een het logo van superman maar dan met een B op:)Dan zijn we naar Hasselt gereden en iets gaan drinken in den Drugstore ofzoiet.. daar wat opdrachtjes. Dan naar Hooghuis waar en ambiance was en hebben we wat gedanst tot een uur of 1 en dan zijn we terug naar Antwerpen gereden. Om er zeker voor te zorgen dat er niemnd in slaap viel hadden ze een quiz gemaakt hoe goed ze mij kenden. En moest ik ng wat spelletjes doen. Zo is dien tijd voorbij gevlogen en zijn we gaan afsluiten in Club Escape waar dan mijne toekomstige ook ging afsluiten:)

Het was super leuk, heb mij echt heel goed geamuseerd.
Ik hoop dat alle bruidjes zo een leuke vrijgezelle mogen hebben of gehad hebben als ik.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...