Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij moeder van de bruid

  1-6-2012 17:00:34
Hey bruidjes en bruidegommetjes :)

Ik(de bruid) ga morgen met mijn mama kijken voor kleding voor haar, spannend!hihi
Maar waar moet ik daarvoor zijn ?
We zijn van Neerpelt.
Iemand enig idee?

Alvast super bedankt allemaal!!


grts evyke

Evy
7-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1082


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 17:04:23

Hey, wij zijn naar een Turkse winkel geweest in Heusden-Zolder, Sposa! Helemaal niet duur en toch heel mooi...



Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik1-6-2012 17:33:15

Het ligt er natuurlijk aan wat je zoekt..



Evy
7-9-2012
 Meld misbruik1-6-2012 17:44:02

ooh super bedankt voor de tip Alessia!
Mijn mama draagt haast altijd 'floder' kledij (een losse broek en een shirtje).
En als ze weg gaat, meestal een rokje en topje.
Dus dat gaat heel wat moeite kosten om ze in een net pakje te steken :)
Maar ze moet zich er natuurlijk ook wel goed in voelen he :)



Anneke
4-8-2012
 Meld misbruik2-6-2012 9:44:11

Hey,

Ik ben met mijn mama en schoonmama bij Fashion Point in Maasmechelen geweest. Uitgebreide keuze, goede service, verschillende prijsklasses...
Ook mijn tante en nichtje hebben ondertussen daar hun kledij voor de trouw gevonden.
Of de Ziffiks in Balen, boetiek Jill...

Veel succes



Evy
7-9-2012
 Meld misbruik2-6-2012 22:58:56

Hey Anneke Ooh ik hoop echt dat ik daar Mss iets vindt voor mijn mama. We waren vandaag gaan kijken in Valkenswaard maar helaas niets gevonden. Ik zou graag hebben dat ze een beetje netjes gekleed is... Maar zelf wilt ze een kort rokje ofwel een leren jasje ofwel alles in zwart ofwel een witte rok. Alles wat ik niet goed vind dus... Grrrr echt moeilijk. Wanneer ik dan iets zag was het van: nee dat doe ik niet aan... Om gek van te worden. In de winkels raden ze ons aan te wachten tot half juli, aangezien er dan een nieuwe collectie is Dan doen we dat maar hè :) Grts evyke



Pia
6-10-2012
 Meld misbruik7-7-2012 22:52:42

Maar nu ga je in de solden kijken? er gaat misschien nog niet voldoende nieuwe collectie zijn?
Fashion Point is idd een goeie tip,
maar ook : BEX Stevoort Hasselt, Cartouche Zonhoven, Roos in Neerpelt !!



Evy
7-9-2012
 Meld misbruik7-7-2012 23:47:12

Ja het klopt dat het solden zijn, maar nu hangt er ook al veel nieuwe collectie. Hopelijk gaan we iets vinden. Thx voor de tips Pia ;) Grts


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...