Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dollars wisselen

  31-5-2012 10:47:04
Hey iedereen!

Wij gaan op huwelijksreis naar Mexico en vroegen ons af voor hoeveel geld we dollars zouden wisselen.
Hangt er natuurlijk van af wat je allemaal wilt kopen en doen, maar het is om een idee te hebben voor de standaard die je zeker moet voorzien... We hebben hier echt geen idee van..
Ons hotel is all in en we zouden de uitstappen ter plaatse betalen met mastercard via onze reisorganisatie, dus daarvoor moet al niet echt iets voorzien worden..

Iemand die ook geld liet omwisselen voor zijn huwelijksreis (die eventueel al voorbij is) en die ons een richtlijn kan geven?

Bedankt!

Groetjes,
Tina


Tina
23-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1417


Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik31-5-2012 11:51:41

Wij hadden 400 dollar mee voor onze reis naar Florida van 2 weken.Ik dacht dat we nog rond de 30 dollar overhadden nadien. Wel hebben we alles wat we konden met Visa betaald (winkels, restaurants, entreegeld...)

groetjes



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik31-5-2012 12:41:50

Ik volg even mee :).
Ik ga ze zaterdag bestellen want wij vertrekken 13 juni ook naar Mexico. Is echt moeilijk vind ik. Ik dacht zo aan een 300 dollar ongeveer..



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik31-5-2012 18:48:08

wij zijn naar mexico vorig jaar vertrokken met euro's ... je kan ze daar gemakkelijk wisselen



Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik31-5-2012 23:16:09

Wij vertrekken dinsdag en gaan hier in België nog omwisselen...
De dollar staat goed in vgl met de euro he...

Wij gaan voor 2.000€ wisselen... (hebben dit bij de bank besteld)
Ons hotel is ook all in, maar we willen wel veel uitstappen maken...



Emy
30-6-2012
 Meld misbruik1-6-2012 23:34:46

Wij gaan naar de states op huwelijksreis in augustus... We zijn niet echt van plan om veel af te halen eigenlijk... (200€max)

Of zou het voordeliger om toch meer af te halen ipv ginder met de kaart te betalen en af te halen???

Grtjs

Emy



Bruidje
3-9-2011
 Meld misbruik3-6-2012 21:37:12

Wij zijn in september op huwelijksreis gegaan naar Mexico en hebben geen dollars meegenomen. Op het vliegveld hebben we wel dollars gewisseld (is heel gemakkelijk) en op ons hotel konden we ook met visa betalen en euro's omwisselen als het nodig was. Maar eigenlijk hadden we een all-in formule dus moesten we zo goed als niets bijbetalen. Het was alleen nodig voor de excursies die we hebben gedaan en de souvenirtjes die we hebben gekocht. Normaal gezien moet dat dus geen probleem zijn :)

Geniet er alvast van!




Joleen
7-7-2012
 Meld misbruik21-6-2012 21:55:01

Hallo allemaal, wij gaan half juli op huwelijksreis naar Mexico. Ik kijk er echt ontzettend naar uit, maar ben wel een beetje bang voor het zogenaamde 'orkaanseizoen' dat loopt van juni tot september (ongeveer). Heeft iemand hier ervaring mee? Valt dat allemaal wel mee?

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums