Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 1 maand!!!

  30-5-2012 16:25:50
Zoals de titel het zegt, jaja, nog juist 1 maand, en dan is het aan de 30 juni-bruidjes!! Nu gaat het toch wel vlug hoor.
Vele groetjes en nog veel succes met de rest van de voorbereidingen

veronique
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1436


freyja
30-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 17:10:56

Ja hé, 't kort serieus in!
Is bij jullie alles al geregeld?
Wij zijn nog last-minute op zoek naar budget-trouwvervoer, en ook voor mijn make-up moet ik nog beslissen wat ik ga doen.
Maar ik kijk er wel enorm naar uit!!

Jij ook nog veel succes!



Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 17:15:27

Mijn maag doet raar als ik eraan denk hoe snel het daar zal zijn. Ik kijk er heel erg naar uit maar moeten nog details geregeld worden en brengt toch beetje stress met zich mee :-)



Janine
30-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 19:09:16

Dat is echt niet lang meer he.
Leuk, we zijn trouwens ook met velen :-) Dan moet het wel goei weer worden.

Groetjes



Laura
30-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 20:10:40

Hallo allemaal,

Hier ook nog juist 1 maandje! Heb al een tijdje kriebels maar nu begint de stress toch meer toe te nemen hoor. Door het mooie weer ben ik wat verbrand geraakt. Niet speciaal in de zon gelegen maar door mijn lichte huid vlug verbrand hopelijk ziet het er wat uit tegen de trouw....

Groetjes Laura



veroniek
30-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 20:38:37

Hier toch ook al serieus wat kriebels. Ik loop ook superemotioneel. Bij het minste dat iets met trouwen te maken heeft, komen er al tranen in mijn ogen. Ik zal mij toch eens op voorhand aan een goeie huilbui moeten overleveren denk ik, want anders loop ik dan een hele dag te wenen.



Astrid
30-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 20:43:26

Waaah nog een maandje!! Het is zooo rap gegaan:-)
Ik krijg ook dat raar gevoel in mn buik hoor als ik er aan denk..en heb ook al menige nachtmerries moeten doorstaan:p

Iedereen nog veel plezier met de voorbereidingen toegewenst!



veronique
30-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 21:34:04

We zijn hier toch al met een aantal zie ik.

Op onze "gemeente" zijn we die dag met 3 die trouwen, dus zullen er veel in het land zijn die die dag trouwen.
Wij moeten nog wat bezoekjes brengen aan de feestzaal, fotograaf, dj, ....
Een beetje de laatste hand leggen aan alles.
En dan ook nog nu zaterdag mijn vrijgezellenavond!!
Die van mijn ventje was zaterdag. (was een beetje moeilijk samen te doen aangezien we 2 kindjes hebben).
Ik heb nog niet erg veel stress, maar de gedachte dat ik binnen een maand een getrouwde vrouw ben doet wel een beetje raar, ik heb er altijd zo naar verlangd, en nu het bijna zover is ...
Dames, we gaan moeten genieten, want het zal zo vlug gepasseerd zijn.



jill
30-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 21:58:35

Ja amai, ik krijg toch ook de kriebels als ik eraan denk ze :)
Je leeft er zo lang naar toe en dan is het eindelijk zo ver :) Ik ben zelfs bang dat ik achteraf niet meer weet wat te doen :) alles staat in het teken van de trouw .
wij moeten ook de laatste hand leggen aan een aantal dingen. Het moeilijkste is de tafelindeling waar we stillaan moeten aan beginnen.

Soms denk ik dat we nog tijd zat hebben, maar voor je het weet is het zo ver. Ik heb wel soms het gevoel dat ik nog dingen aan het vergeten ben...
En nu idd hopen op mooi weer :)
Deze zaterdag is het ook onze vrijgezellen en ik ben benieuwd, we komen s'avonds met de mannen en vrouwen iig samen om te bowlingen dus das wel supertof dat we samen de dag kunnen afsluiten. Ik ben benieuwd wat ze voor ons in petto hebben ;)

Alvast nog veel succes met de voorbereidingen!!

Grtjs



Ilse
30-6-2012
 Meld misbruik31-5-2012 8:59:28

ik ben vooral heel nieuwsgierig...
Benieuwd hoe alles en iedereen er samen zal uitzien, wanneer het echt allemaal 1 geheel wordt.
Gisteren toch nog een taart gaan bestellen,
Vrijdag ga ik da laaste prullekes kopen zodat ik daarna onze trouwindeling en gastenboek kan finaliseren,
zaterdag 9 juni onze vrijgezellen,
maandag 11 juni mogen we onze ringen gaan ophalen,
zaterdag 16 juni nog om een kostuum met mijn getuige,
donderdag 21 juni laatste afspraak met onze traiteur,
zaterdag 23 juni mag ik mijn kleed gaan halen,
woensdag 27 juni ben ik nog jarig,
vrijdag 29 juni dan nog het schieten...

Onze animatie heeft gisteren nogmaals bevestigd dat alles in orde is.
Moet ik enkel nog eens met de DJ en ons trouwvervoer een kleine samenvatting doen.
En misschien ook nog eens met de suite een vergaderingske houden om alles te overlopen.

Leuk toch hé!



Emy
30-6-2012
 Meld misbruik31-5-2012 9:54:52

Hier nog een 30-juni bruidje. Krijg ook al kriebels als ik erbij nadenk. Nog 29 dagen en de teller telt genadeloos snel af!!!
Wij wachten momenteel nog op de laatste bevestigingen en dan kunnen we aan de tafelschikking beginnen.

Ik heb wel nog examens tot 14 juni. Dus pas daarna zal ik er kunnen invliegen voor de laatste dingen: gepersonaliseerde papiertjes rond bedankjes, menukaarten maken en laten drukken, misboekje afwerken (final touch)
Ken zijn vrijgezellen is 9 juni, die van mij de 16de (en die dag ga ik eerst mijn kleed afhalen)
We moeten ook nog één keer langsgaan bij de zaal voor de laatste details en bij de bloemen-mevrouw.

Het zal dus nog een beetje stressen worden, maar gelukkig is vanaf dan ook mijn mama terug van op reis, dus die kan mij nog een beetje helpen want voltijds werken + verbouwen + studeren: 't is allemaal niet simpel! ;o)



Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik31-5-2012 13:14:36

Whoooeeehooew nog een maandje inderdaad!

Amai zeg, ik wist niet dat er zoveel bruidjes en gommetjes zullen zijn op 30 juni :-) Wel leuk om te weten en om de kriebels te delen! Want ja hoor... ook bij mij komen die kriebels meer en meer de kop opsteken. Vooral het 'in slaap geraken' is moeilijk want dat is DE moment om over alles voor de trouw te denken! :-)

Laat de teller maar stilletjes verder tikken, dan kunnen we de laatste hand leggen aan de details die nog geregeld moeten worden en dan...

GENIETEN GENIETEN GENIETEN!

Knuffel
Melissa



Niki
30-6-2012
 Meld misbruik31-5-2012 18:21:22

De komende weken zijn nog enorm druk, maar genieten sowieso!! Geen stress te bespeuren, daar ben ik blij om! Dit weekend trouwen er vrienden van ons :-)

Groetjes
Niki



Wendy en Kevin
30-6-2012
 Meld misbruik3-6-2012 16:39:47

Wij tellen mee af naar 30 juni :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...