Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mauritius Travel? Tickets?

  30-5-2012 11:50:32
Dag bruidjes

Ik ben terug van even weggeweest, wegens een extreem drukke periode zowel op werkgebied als op persoonlijk vlak.
Ondertussen hebben wij ook het saldo moeten betalen voor onze huwelijksreis naar de Seychellen, die we via Mauritius Travel hebben besteld.
In de voorwaarden stond dat na betaling van het saldo, we de tickets en vouchers opgestuurd zouden krijgen. Dat is nu anderhalve week geleden en we hebben nog altijd niets ontvangen. Ik heb al een paar mails gestuurd om te vragen of ze de betaling goed ontvangen hadden, maar ik krijg geen antwoord. (Als ik hen voordien mailde, kreeg ik steeds meteen antwoord...) Nu is het wel zo dat de betaling maar een paar dagen na de deadline doorgegaan is, wegens bank holiday tijdens het Hemelvaartweekend. Dat hebben wij hen ook laten weten, maar geen reactie gekregen.
Zijn er onder jullie die ervaring hebben met Mauritius Travel en misschien ook zoiets hebben meegemaakt? Ik begin mij een beetje ongerust te maken...

Elke
13-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 791


Serena
25-5-2019
 Meld misbruik30-5-2012 12:33:28

wij hebben dit ook aan de hand.. by ons is het al een dikke 2 weken geleden en nog altijd niets ontvangen.. op mijn mails antwoorden ze ook niet. ikga morgen zowieso eens bellen want ik begin mij ook zorgen te maken Ik volg dit topic even mee.. Groetjes Serena



Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 13:35:07

Ik heb net een mail gekregen met ook antwoord op mijn vraag of de betaling goed ontvangen was.

En na mijn 2de mail (via contactformulier website nu) heb ik antwoord gekregen dat ze alles goed ontvangen hebben en dat alles nu wordt afgedrukt en verstuurd wordt.

Dus mijn zorgen zijn hierover voorbij.


Groetjes!



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik30-5-2012 13:39:41

Hallo,

Wij zijn anderhalf jaar geleden met Mauritius Travel op huwelijksreis geweest, en volgens mij krijg je de tickets enkele weken voor jullie vertrek, dus niet onmiddellijk na jullie betaling. Alé, tickets?! Een bladje papier...

Naar mijn ervaring werken ze heel precies hoor. Wij hebben onze reis ook betaald met een Belgische brugdag ertussen, dit maakte dat de betaling iets te laat was, maar wij hebben hiervoor contact opgenomen (wel telefonisch) en dat was geen probleem.

Misschien dat je best eens de telefoon neemt en al je vragen stelt... telefoon of mail... het blijft toch een groot verschil. Per telefoon heb je ook onmiddelijk een antwoord en moet je je niet onnodig ongerust maken. Wij hebben enkel het papierwerk per mail geregeld (en enkele niet dringende vragen), de rest allemaal per telefoon.

Groetjes
Annelies



Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 16:17:27

Hoi

Wij hebben ook via Mauritius Travel geboekt naar de Seychellen...en we hebben onze tickets (inderdaad een bladje papier) hier nu veilig liggen.

Je moet ook weten dat de betaling naar een ander land ook een paar dagen langer in beslag neemt dat dat het gewoon tussen twee belgische rekeningen is. Ook is het in Nederland nu een week vakantie volgens mij (wat hier niet het geval is), dus misschien zijn ze wel een paar dagen dicht/onderbezet geweest.

Ik zou je dus zeker geen zorgen maken...komt allemaal wel in orde.

Toen wij betaald hadden kregen we 3 dagen nadien een telefoontje dat ze alles gingen afprinten en een paar dagen later zaten de tickets in de brievenbus! Allemaal piekfijn geregeld dus!

Lieve groetjes

Chantal



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik30-5-2012 17:18:20

Heyhey,

Wij zitten nog niet zover, hebben enkel nog maar het voorschot betaald, maar ook wij hebben voor dringende vragen telefonisch met hen contact opgenomen. Zo heb je onmiddellijk een antwoord en is alles altijd heel snel en correct geregeld geweest.

Dus ik zou zeggen: bellen! :-)

Groetjes!

Evelien



Bianca
11-8-2012
 Meld misbruik30-5-2012 17:31:16

Hey
Gaat er iemand naar constance ephelia seychellen met mauritius?
Wij vertrekken half augustus dus ben benieuwd.
groetjes



Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 19:16:06

wij gaan naar daar eind juli.
En ben ook wel benieuwd naar de reacties over het hotel.
Ook omdat ik soms lees op tripadvisor dat de drank er aan de dure kant is, en ik vraag mij dan wel af wat ze met duur bedoelen.
Wat bv een cola kost dan, een cocktail...



Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 19:56:37

@ Bianca...ja wij gaan naar naar Constance Ephelia Resort...we vertrekken 24 juni en we kijken er ook zo hard naar uit!



Bianca
11-8-2012
 Meld misbruik30-5-2012 20:19:03

Super!
Ik hoop dat jullie een fantastische dag hebben en een onvergetelijke reis beleven.
Laten jullie nadien weten hoe het was? Mijn mail is biancamoortgat@hotmail.com.
Spannend!
groetjes
Bianca



Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik30-5-2012 20:41:44

Zal ik zeker doen! Ik zal hier zeker ook nog een verslagje neerpennen met uiteraard de bijhorende foto's! Dan kunnen jullie al wat genieten tegen dat het aan jullie is :D! Ik surf zelf ook wekelijks naar de facebook-pagina van Constance-hotels...gewoon om even weg te kunnen dromen :D :D!



Elke
13-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 22:05:00

Bedankt voor jullie reacties. We gaan dan een dezer dagen inderdaad maar eens bellen.
Wij gaan ook naar Constance Ephelia trouwens!
@Jontje: Grappig, misschien zien we elkaar daar dan! :-)
@Chantal: Ik kijk ook al uit naar je verslagje, hoor!



Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik30-5-2012 22:39:17

Hey Elke wanneer vertrekken jullie naar daar?



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik31-5-2012 10:33:10

Ik zou me ook geen grote zorgen maken hoor.
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat je de tickets maar enkele weken voor vertrek krijgt en niet onmiddellijk na betaling.
Ik ben er redelijk gerust in want volgens dit forum is dit een betrouwbare reisorganisatie.
Persoonlijk heb ik ook meer telefonisch contact gehad met hen dan via mail.

Veel succes en groetjes



Elke
13-7-2012
 Meld misbruik31-5-2012 17:36:11

Wij vertrekken de 17de en keren terug de 28ste. En jullie?



Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik31-5-2012 18:54:37

wij vertrekken naar daar de 24ste dus komen toe op de 25ste en vertrekken terug de 4de augustus :-)
Dus we zijn er ook als jullie er nog zijn.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums