Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes in de winter

  25-8-2006 9:49:26
Hallo iedereen,
eigenlijk een beetje een berichtje voor de winterbruiden... Het wordt zo stilaan tijd dacht ik om kledij voor onze bruidskindjes te gaan zoeken. We hebben twee meisjes van 4 en 6 jaar. Hebben jullie reeds kledij gevonden? Is dit echte winterkledij? Iemand tips waar we eens kunnen kijken (liefst Oost-Vlaanderen of Antwerpen). Alvast bedankt!!
Groetjes,
Annelies
09-12-06

Annelies
28-10-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1434


Sofie
17-2-2007
 Meld misbruik25-8-2006 11:00:04

Hallo Annelies,
Wijt rouwen ook in de winter, en ik heb 1 bruidskindje, een jongentje van 2.5 jaar. Ik vroeg mij ook af in welke winkels je zo terecht kan voor geschikte kledij voor bruidskindjes (Oost-Vlaanderen). Hopelijk komen hier reacties op die zowel jou als mij kunnen helpen.
Groetjes



Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik25-8-2006 11:25:39

Hallo medebruidjes,
ik heb 2 bruidskindjes voor in november en het meisje heeft net haar outfit bij Essential of zo iets gekocht en haar moeder (loopt mee in de suite) heeft net dezelfde rok gekocht bij Essential in Knokke.
Het is dus een princessenrok met bijpassend topje en vestje.
Kostte zo'n 130€

Dominique
25.11.2006



Katleen
23-12-2006
 Meld misbruik25-8-2006 12:38:18

Ik heb 4 bruidskindjes (de tweeling van mijn zus van iets meer dan 1 jaar, een meisje van 7 en jongen van 5,5 jaar). Wij hebben vorig weekend alles gekocht (en besteld) via Petit Filou. Er is wel al veel weg in de Petit Filou winkels zelf (die van Gent, maar ook andere, want zijn één van de eersten als merk die binnen komen en met dit weer ook snel weer buiten), maar wij hebben het meeste gevonden in de kleinere winkels met verschillende merken. Petit Filou is prijs-kwaliteit naar het schijnt goed, maar ongetwijfeld vind je ook leuke dingen in goedkopere winkels zoals H&M. Ook Mexx en Kleertjes hebben leuke dingen ! Op de website kan je kijken waar ze deze verkopen.
Succes ermee !



Katleen
21-10-2006
 Meld misbruik25-8-2006 13:13:41

Hallo allemaal,
Wij trouwen op 21 oktober en we hebben maar liefst 11 bruidskindjes! (wij zijn allebei de jongste van 4 en zijn al 11 keer nonkel en tante. De jongste is 10 maanden en de oudste is 10 jaar. 5 meisjes en 6 jongens. Bij CKS hebben ze hele mooie en toffe kledij en valt van prijs heel goed mee. Je kan al eens op de website van CKS kijken. In Antwerpen is een grote winkel van CKS en aan de kust zijn er ook verschillende winkels. Veel succes ermee!



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik25-8-2006 17:06:40

Hallo,

Misschien een tip voor bruidsmeisjes, ik het het jurkje op www.dejurkjes.nl gekocht. Ze verzenden ook naar belgie en helemaal niet duur.

Succes

Groetjes Mireille
nog 1 week !!



Joke
17-12-2005
 Meld misbruik1-9-2006 13:45:33

Hey,

Wij zijn getrouwd op 17/12/2005.
We hadden 2 bruidskindjes (2 meisjes). Ik heb hun kledij gekocht bji Catherine Deweerdt uit Kortrijk.
Die mevrouw ontwerpt uitsluitend kledij voor bruidskindjes.
Ze waren SCHITTEREND.
Er is een site, www.catherinedeweerdt.be , maar die is redelijk verouderd. De kleedjes die wij lieten maken waren echt niet ouderwets, maar heel speels.

Groetjes,

Joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...