Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering tafels in moderne feestzaal

  29-5-2012 20:39:25
Hoi allemaal,
Ik heb even geen inspiratie meer en roep jullie hulp in ;-). Wij hebben ons avondfeest in een leuke, moderne zaal (Fabriekspand Roeselare, lichte industriele look) en zoeken nog hoe we die best inrichten. We zoeken nog naar wat meer versiering voor op de tafels. Het themakleur is limoengroen.
Wat zouden jullie zoal op de tafel zetten om het gezelliger te maken (naast natuurlijk menukaartje en borden en bestek ;-))?

- Een simpel bloemstukje met witte en groene bloemen? En zet je hier dan 1 kleintje van op tafel of 2?
- Een grote kaars in een grote vaas?
- ...

Iemand meer ideetjes of meer originele ideetjes?
Superbedankt! :-)


sof
13-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1311


Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik29-5-2012 20:51:05

Hey,

Wij doen ons feest in eskimofabriek in Gent, iets gelijkaardig van concept. Ons themakleur is ook limegroen met wit ;-)
Ik heb in de action 60 witte kleine vierkante vaasjes gekocht. Op elke tafel voorzien we 4 vaasjes. In twee daarvan gaan we iets met wit en groene bloemen doen, iets fijn. En de andere 2 vullen we beetje op met zand en groot t-licht in. (het zijn vierkante tafels daarom hebben we gekozen voor vierkante vaasjes)

Veel succes!



Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 20:51:25

Misschien iets in de lounge sfeer ... als je op google afbeeldingen zoekt en je tikt in "white green wedding decoration" dan krijg je wel leuke zaken hoor. Ik denk dan zelf aan vazen met witte en groene bloemen, wat ik ook veel zie is een vaas gevuld met felgroene appels (maar daar moet je voor zijn natuurlijk), ... .

Groetjes en good luck!



Laurence
30-6-2012
 Meld misbruik29-5-2012 20:52:30

of limoenen in een vaas...



Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik29-5-2012 21:39:53

Hoi, wij trouwen ook in het fabriekspand, en onze kleuren zijn ook lime, wit en zwart. Omdat hij me ten huwelijk heeft gevraagd met amarylissen, komen die in de grote vazen aan de zijkant, en op elke tafel komt er een soort strak kader van bamboe met daarin bloemetjes waarvan ik de naam niet meer weet, maar ze lijken wat op amarylissen, alleen veel kleiner. We zetten overal limoengroene bolkaarsjes (en dezelfde in 't groot op de receptietafels). Limoenen in een vaas leek ons ook leuk, maar helaas wel heel duur als je het uitrekent. En dan zetten we op ieder bord al het aandenken van onze trouw, wat toevallig ook limoengroen is. Ook de servietten zijn groen, met witte stoelen en zwart tafelkleed. Dat is het zo ongeveer :-)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik30-5-2012 8:24:38

Hoi,

Onze zaal is ook vrij 'koel' dankzij de antractietgrijze muren en vloer (de rest is wit).
Wij hebben een witte lounge set besteld (zitplaatsen voor 35 personen) en daaronder komt een turquoise tapijt. Over de receptietafels komen stretchcovers, ook turquoise en als versiering een klein vaasje of theelichthouder met een roosje in of zo...

Op de grote ronde tafels (voor de oudere garde) komen hoge vazen met amarylis of iets anders...

Succes!

groetjes



betty
21-6-2013
 Meld misbruik30-5-2012 21:14:01

Je kan eens gaan spieken bij bedrijven die zo feesten organiseren. Vb 'rent a lounge,the party planner enz.
Mss ook eens kijken op de foto's van de site project wedding. Super dingen in decoratie op gezien. Veel geluk met je verdere zoektocht.
grtjes



Anneleen
24-7-2012
 Meld misbruik31-5-2012 0:29:06

Hey,


Leuk is om de broodbordjes te vervangen door leistenen. Deze kan je tegenwoordig al in de casa kopen.
Op deze leistenen kan je dan met een krijtstift zelfs de namen van de personen schrijven ipv die kaartjes altijd. Of een leuke boodschap. Geeft een leuke sfeer en zie je bijna nergens.

Goodluck!!



Julie
5-8-2012
 Meld misbruik3-6-2012 8:53:13

Hey,

je tafeldecoratie afwerken op kleur met van die led lichtjes is ook leuk. Ik heb ze gevonden bij tuinwinkel.be. Ze bestaan in verschillende kleurtjes.Je vindt er trouwens heel wat inspiratie om zelf te bloemschikken.

Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...