Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze dag 5 mei

  29-5-2012 17:29:55

Doordat we al bijna twee jaar samen wonen kozen we ook om samen te slapen de nacht voordien. Voor middernacht sliepen we en voor het eerst deed ik mijn ogen open om 5uur… erg vroeg en zag dat men ventje nog goed sliep dus sliep ik meteen verder tot 6uur25. Toen ik dan wakker lag lag ik maar te luisteren op het weer… zou het nu regenen of niet? Toen mijn ventje zijn ogen open deed moest hij van mij naar buiten kijken en bleek dit niet het geval te zijn… beide al een beetje gerust gesteld stonden we op. Minpuntje bij het opstaan was dat er twee knalrode plekken onder men oksels aanwezig waren .. de dag voordien oksels geschoren en product tegen zweten gebruikt : zeker niet doen!!!

Kevin had ’s morgens nog heel wat gepland : ging de hond van bij de grootmoeder naar zijn moeder brengen want Tashi ging mee op fotoshoot, ging koffiekoekjes halen voor als de suite toe kwam, moest nog het laatste aan de tent doen waar de viering plaats vond,… .

Dit allemaal terwijl ik het nog rustig had : ik heb mijn noodkit gemaakt, nog enkele zaakjes versierd en toen ik in de douche wou gaan stond onze cameravrouw –Yuni- er al een half uurtje eerder dan dat afgesproken was … eventjes ambetant maar zij vond dit totaal niet erg en na de douche heb ik me nog wat koffiekoekjes laten smaken!

Om 8uur45 kwam Michele Feyaerts dan aan. Ik wandelde naar buiten om naar haar busje (omgevormd tot salon) toe te gaan en zag dat onze buurjongen een schitterende tekening had gemaakt (hij was niet thuis want moest gaan voetballen maar had toch deze attentie voor ons in petto … we vonden het fantastisch, zo lief!). Michele heeft eerst mijn make-up gedaan en daarna mijn haren prachtig gemaakt net zoals ik gevraagd had, en net zoals het was als bij de proef met een paar aanpassing zoals gezegd. Yuni heeft de make-up op beeld gebracht en is dan Kevin achtervolgd die uit het huis was, weg naar vrienden (Robin en Sofie)… want ook al wonen we samen, elkaars kledijkeuze wisten we totaal niet!

Ons mama en Lutgarde kwamen aan… het laatste voorbereiden voor de grote dag bv. versiering, Lutgarde paste op ons huis tijdens dat wij naar het gemeentehuis waren en Lutgarde verzorgde ook de hapjes na de viering samen met Suzy. Toen ze bij ons thuis aankwamen kwamen ze even in het busje goeie dag zeggen en lieten me verder rustig doen! Relax!

Toen Michele bijna klaar was met mij kwam ons mama dan al zeggen dat er al wat mensen voor het uitgenodigde tijdstip aanwezig waren. Maar doordat ik toch bijna klaar was was dit geen probleem. We stuurden naar ons mama dat ik uit het busje ging komen en alle mensen die al aanwezig waren namen plaats in de living zodat ik naar boven kon zonder dat iemand mij zag. Michel verplaatste het busje zodat onze carport er prachtig uitzag. Boven heb ik me omgekleed, juwelen aangedaan, en men sluier nog ingestoken… alles afgewerkt tot in de puntjes zodat ik klaar was voor de grote dag!

Doordat de mensen me niet mochten zien voordat Kevin arriveerden moest ik boven blijven. De tijd ging zo traag voorbij dat ons mama de bruidskindjes al wel eens tot boven liet komen… Lennert, Mats en Roosje. De kindjes waren nog stil. Ik gaf hen een knuffelbeer cadeau, deze was hun vriend de hele dag… ze hebben hem haast niet losgelaten! Mijn zus (mijn getuige) kwam ook eens kijken, haar reactie ‘oh gij zijt echt schoon’ vond ik geweldig! Dit was zo’n speciaal moment voor mij… (misschien ook omdat we vroeger niet zo goed overeen kwamen met elkaar)! De fotograaf kwam intussen ook toe en maakte al meteen enkele foto’s.

Kevin werd bij de vrienden opgehaald door ceremoniemeester Pieter die het bruidsboeket mee bracht. Toen ze vertrokken gaven ze ons mama een telefoontje maar doordat de gsm bij mij boven lag en de rest beneden was nam ik op en riep de info nadien naar beneden door. Toen ze aankwamen werd er de eerste keer aangebeld door Pieter : de mensen moesten zich naar buiten begeven. Pieter vroeg me of alles oké met me was en ik mocht naar beneden komen, Pieter ging weer naar buiten.

Daar stond ik dan … zo benieuwd te wachten… de zenuwen waren even fel aanwezig! Ineens hoorde ik dat iedereen applaudisseerden (Kevin zal uitgestapt zijn) en daar was de bel! Ik deed de deur open en keek vol bewondering naar hem! We zeiden beiden wat we van elkaar vonden en iedereen keek echt naar ons… sommigen lieten zelfs al een traan! Even weer naar binnen… koffiekoekjes en iets drinken.

De suite vertrok als eerste naar het gemeentehuis en wij als laatste met de limousine. Aangekomen daar vormden ze bij de ingang een staande rij voor ons en wij gingen met de bruidskindjes naar binnen. Ik en Kevin namen in het midden plaats, schuin voor ons de getuigen (onze zussen), dan de ouders en verdere familie en vrienden. Knap wie er voor ons was gekomen, ook buiten stond er nog volk! De schepenen las wat uit de wet voor, er werd een grapje gemaakt, ringen overhandigd en trouwboekje getekend. Nadien gingen we bij iedereen die er was rond – wensen en kussen werden vlot uitgedeeld en we dronken nog een glaasje! Buiten kregen we wat bloemen, we deelden hartenlolly’s uit en familiefoto’s werden genomen.

Van het gemeentehuis naar ons thuis (waar de viering met de goede herder plaats vond) mochten de getuigen meerijden met de limousine. Hierbij dronken we met hun dan nog een glaasje en we gaven hun een bedanking (grote snoephartjes, sleutelhanger met klavertje vier en het is tevens een flessenopener, en een stylo met als tekstje veel geluk : als bedanking om onze liefde te steunen en veel geluk dat ze ook snel een lief mogen vinden ;)).

Lutgarde en Suzy waren intussen bezig met de hapjes en de drank voor na de viering, ze hadden ook Patrick (onze voorganger) en Tinne & Marjolijn (de zang) binnen gelaten zodat iedereen tijdig geinstaleerd was voor de viering. Toen wij thuis kwamen hebben we samen met de bruidskindjes boven gewacht zodat de anderen plaats konden nemen in de tent. Toen het tijd was zijn wij op Do de tent binnengekomen. Aparte viering… niemand kende de goede herder maar allen waren ze positief (buiten dat het op het einde wat koud werd maar de verwarmer mocht niet opstaan owv geluidshinder). Zelf vonden we de viering goed geslaagd zoals we wouden en de live-zang was prachtig! Nadien was er dan een toast op ons huwelijk, Pieter zou met zwaard een fles openen maar de fles brak twee keer… scherven brengen geluk! We dronken een glaasje en aten hapjes oa de speciale cupcakes bruid & bruidegom die Lutgarde had gemaakt voor ons.

Snel was het tijd om verder te gaan … met onze fotograaf, Pieter, Yuni, Carolien (mijn zus ging mee om te helpen), de drie bruidskindjes en Tashi. We kozen voor het boswachtershuis in Westerlo en de abdij van Tongerlo. Het was superleuk en we genoten echt van de tijd. De kindjes waren braaf alsook onze Tashi… het zijn geweldige foto’s en het wordt vast en zeker een super mooi foto-album!

Met het weer hebben we ook echt geluk gehad. Het was droog, buiten toen ze me aan het opmaken waren en na de fotoshoot toen we in de limousine zaten.


Op tijd kwamen we aan in de feestzaal die er prachtig uit zag. Het eten was echt lekker! Om +- 23 uur onze openingsdans op ‘Bon Jovi met Thank You For Loving Me’ waarbij we iedereen verbaasde met het vuurwerk! Na middernacht volgde er nog een lekker dessertenbuffet en onze huwelijkstaart! Er werd goed gefeest, iedereen was erbij die voor ons echt belangrijk is!


EEN PRACHTIGE DAG, SUPERSNEL VOORBIJ, MOEILIJK OM NADIEN ALLES TE HERINNEREN DUS FOTOS ZIJN ZEKER NODIG!!!


dorien
5-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 18 | Gelezen: 2283


dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-5-2012 17:33:12

sorry dat het zo lang is!

volgende foto's zijn zelf getrokken http://www.facebook.com/media/set/?set=a.3827564046148....





Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik29-5-2012 17:36:26

wauw jullie zagen er stralend uit. mooie foto's en een super mooi verhaal.
spijtig dat zo een speciale dag snel om gaat.



cindy
22-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 17:54:32

Supper!!! Jullie zagen er prachtig uit,nog heel veel geluk samen.



An
18-5-2012
 Meld misbruik29-5-2012 18:56:20

Oooh heel mooi! Aan de foto's te zien was het een prachtige dag :).

Die dag is echt zo snel om... Heb hier een ieniemienie beetje last van het zwarte gat... Onze huwelijksreis moet gelukkig nog wel komen :).



maika
3-8-2012
 Meld misbruik29-5-2012 18:58:02

Dorien! Je ziet er prachtig uit!! Een hele dikke proficiat en veel geluk samen!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-5-2012 19:25:04

merci allemaal

an : oh hier nog geen zwart gat gekend ...
- getrouwd
- opkuis + kodak zoeken (kwijtgeraakt op trouwdag!) + valiezen pakken
- huwelijksreis
- terug in belgië : huwelijksfoto's 1141 en +-100 al gekozen voor album
- sefes werken



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 19:57:47

proficiat!
aan je verslagje te lezen was het een prachtige dag!
geniet van het leven samen!!!

groetjes



Kelly
28-7-2012
 Meld misbruik29-5-2012 20:17:17

Een dikke proficiat! Je zag er stralend uit!
Mag ik iets vragen over het vuurwerk? Waar heb je dat besteld en hoeveel kost zo'n vuurwerk?
Groetjes



Kelly
11-8-2012
 Meld misbruik29-5-2012 22:42:56

Dikke proficiat.
Leuk verslagje en foto's.
Tinne en Marjolein hebben 19/05/2012 bij mijn beste vriendin in de kerk gezongen.
Mooi gezongen.
Jullie zagen er prachtig uit.
Veel geluk samen.



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik29-5-2012 23:51:48

Hele mooie footo's. Dikke proficiat, ik heb je heel lang op het forum gevolgd en dat maakt het zo leuk om dit prachtog verslagje te lezen en je foto's te zien!
Dank je hiervoor en veel geluk nog voor jullie beide!!



Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik30-5-2012 7:44:07

Leuk verslag en heel mooie foto's! Julie zagen er stralend uit!
Nog veel geluk samen!



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik30-5-2012 11:57:17

Wat een tof verslagje!
Jammer dat ik de foto's niet kan zien (denk omdat ik zelf geen FB heb), maar het was ongetwijfeld een super toffe dag.

Veel geluk samen!



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik30-5-2012 16:50:50

kelly: Gregory Coenen Special effects & dj's gregory.coenen@telenet.be
als je hen even mailt krijg je een duidelijk overzicht van de verschillende mogelijkheden en prijzen

mercikes iedereen x



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik30-5-2012 21:05:22

Proficiat!!

Mooi verslagje en leuke foto's!!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik31-5-2012 19:16:35

Proficiat Dorien - je was een leuke bride-to-be om hier te volgen. Veel succes in jullie getrouwde leven!!



Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik3-6-2012 18:19:26

jullie zagen er echt prachtig uit! nog veel succes! en leuk verslagje!



miss
7-9-2012
 Meld misbruik9-6-2012 16:47:42

superfptp's van een superdag , als je het verslag leest krijg je nog meer zin in dat huwelijk ;-) .
Wie heeft jullie vuurwerk verzorgd?
groetjes

lieselot



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik21-6-2012 12:05:25

Gregory Coenen Special effects & dj's


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info