Terug naar overzicht
Dag AngeliqueIk heb via hun website (www.miamonta.be ) informatie aangevraagd en heb het vandaag via de post toegestuurd gekregen.Hun opendeurdagen zijn op 6-7-8-9 oktober 2006 van 9.00 tot 18.00 (doorlopend).Wanneer trouwen jullie?Vele groetjes en succes nog!Veroniek20 07 2007
Veroniek,wat een coole trouwdatum! Die is echt wel goed.K heb mijn kleed bij Mia Monta gekocht van Nicky van Kets en ze waren er heel vriendelijk. K had ook eerst via hun site een folder aangevraagd en die hebben ze per post 1 à 2 weken later opgestuurd.Dominique25.11.2006
Dag DominiqueBedankt, we wouden ook een speciale trouwdatum en dachten eerst aan 07/07/07, maar toen dachten we er zullen al héél veel deze datum hebben, waarom niet 20 07 2007... Zo is het gekomen... We hadden niet echt een datum voor ogen, maar het moest in het groot verlof zijn (aangezien ik in het onderwijs sta en me toch deftig kan voorbereiden en kan nagenieten, want ik kan geen verlof vragen hé...) en ik verjaar in augustus hebben we gekozen voor juli.Mijn geboortedatum (1-8-81) is ook een beetje speciaal en daarom wou ik het speciaal houden, misschien een domme reden maar wij vinden het fijn! ;o)Mijn toekomstige schoonzussen zijn ook alle 3 daar geweest, maar voor de laatst getrouwde was het niet ideaal omdat ze haar zin niet vond... Maar heb daar ook héél positieve reacties van gehoord.Maar heb nog een verhaal over trouwkledij... Zal het in het forum gooien...GroetjesVeroniek20 07 2007
Dag Veroniek,Dan zal in waarschijnlijk de brochure nog ontvangen.Ik zal alvast es langsgaan tijdens de opendeurdagen.Wij trouwen op 4 mei 2007.Groetjes Angelique