Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mia Monte Zottegem

24-8-2006 21:21:02
Hallo,

Weet er soms toevallig iemand wanneer er opendeurdagen zouden zijn bij Mia Monta in Zottegem. Heb al keer gemaild maar krijg geen antwoord.
Bedankt
Groetjes
Angelique

Angelique
4-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1966

Veroniek

Meld misbruik25-8-2006 14:17:03

Dag Angelique

Ik heb via hun website (www.miamonta.be ) informatie aangevraagd en heb het vandaag via de post toegestuurd gekregen.

Hun opendeurdagen zijn op 6-7-8-9 oktober 2006 van 9.00 tot 18.00 (doorlopend).

Wanneer trouwen jullie?

Vele groetjes en succes nog!
Veroniek
20 07 2007

Dominique
25-11-2006
 Meld misbruik25-8-2006 15:14:51

Veroniek,
wat een coole trouwdatum! Die is echt wel goed.
K heb mijn kleed bij Mia Monta gekocht van Nicky van Kets en ze waren er heel vriendelijk. K had ook eerst via hun site een folder aangevraagd en die hebben ze per post 1 à 2 weken later opgestuurd.

Dominique
25.11.2006

Veroniek

Meld misbruik25-8-2006 15:56:45

Dag Dominique

Bedankt, we wouden ook een speciale trouwdatum en dachten eerst aan 07/07/07, maar toen dachten we er zullen al héél veel deze datum hebben, waarom niet 20 07 2007... Zo is het gekomen... We hadden niet echt een datum voor ogen, maar het moest in het groot verlof zijn (aangezien ik in het onderwijs sta en me toch deftig kan voorbereiden en kan nagenieten, want ik kan geen verlof vragen hé...) en ik verjaar in augustus hebben we gekozen voor juli.

Mijn geboortedatum (1-8-81) is ook een beetje speciaal en daarom wou ik het speciaal houden, misschien een domme reden maar wij vinden het fijn! ;o)

Mijn toekomstige schoonzussen zijn ook alle 3 daar geweest, maar voor de laatst getrouwde was het niet ideaal omdat ze haar zin niet vond... Maar heb daar ook héél positieve reacties van gehoord.

Maar heb nog een verhaal over trouwkledij... Zal het in het forum gooien...

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Angelique
4-5-2007
 Meld misbruik25-8-2006 21:14:01

Dag Veroniek,

Dan zal in waarschijnlijk de brochure nog ontvangen.
Ik zal alvast es langsgaan tijdens de opendeurdagen.

Wij trouwen op 4 mei 2007.

Groetjes Angelique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...