Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf regio Waregem-Kortrijk

24-8-2006 21:11:33
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een fotograaf die redelijk goed meevalt qua prijs?
Heeft er iemand ideeën??

Bedankt
Groetjes
Angelique

Angelique
4-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 414

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 22:50:35

Hey,

wij hebben een fotograaf uit Tielt, maar hij komt zonder problemen naar Gent en gaat met ons mee naar Sint-Niklaas, dus ik denk dat hij zeker naar Waregem zal trekken als jullie hem kiezen.

Hij valt heel goed mee van prijs, werkt volledig digitaal en maakt prachtige foto's. Bovendien is hij een heel toffe kerel en makkelijk om mee samen te werken.

Ziehier zijn gegevens:
Fotograaf Filip Mestdagh, Brignoleslaan 19
8700 Tielt
0495/21.00.52
www.filipm.be , filip.mestdagh@scarlet.be

Groetjes,
Lieve

Ariane
24-8-2007
 Meld misbruik24-8-2006 23:06:04

Hallo, wij werken samen met de mensen van huwelijksstudio(www.huwelijksstudio.be ).
Zij werken volledig digitaal maar leveren wel met de hand ingekleefde boeken af. Wij zijn een paar boeken gaan bekijken en waren direct verkocht.Wij houden niet zo van digitaal bijgewerkte foto's en bij hen vonden wij volledig onze smaak.Gewone mooie foto's zoals je die dag bent en dat vinden wij toch wel tof.
Zij zijn wel van Lier maar we hebben een aantal foto's in hun voorbeeldboeken gezien die veel verder liggen. Dus ik denk niet dat ze een probleem maken van verplaatsing.Kijk eens op hun site. nog veel plezier met de zoektocht.

Mieke
16-9-2006
 Meld misbruik25-8-2006 10:31:41

Hallo Angelique,

Ik heb het geboortekaartje van Manou laten maken bij Carl Lapeirre, een collega van bij mij op school, en ze waren zeer mooi. Hij geeft fotografie, maar heeft ook een winkel in Bissegem (Kortrijk). Verschillende collega's hebben hun trouwfoto's door hem laten maken en ik moet zeggen het resultaat is prachtig. Van prijs valt hij redeijk goed mee. Carl Lapeirre
Meensesteenweg 314
8501 Bissegem
tel: 056/35 90 24

Groetjes
Mieke

carlo

Meld misbruik29-8-2006 11:59:26

dag angelique

graag zou ik jullie trouwreportage willen verzorgen
voor alle info mag je altijd een mailtje sturen naar carlo2140@hotmail.com
groetjes
carlo
ps: ik ben een gediplomeerd fotograaf

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...