Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waarschijnlijk geen vrijgezellen of zelf doen?

  28-5-2012 17:18:26
Hoi allemaal,

Wij trouwen binnen iets meer dan een maand en hebben geen van beide iets gehoord van onze getuigen ivm de vrijgezellen. Ook zijn ze nog niet bij de ander van ons of zo komen vragen wie we er graag bij hebben. Dus ik vermoed dat er niets meer van gaat komen. Nu zijn we erover aan het denken om zelf iets simpel te doen vb karting voor de mannen en vrouwen ook een workshop of zo.
Maar we vinden het zo moeilijk om zelf iets te doen. de mensen verwachten dan precies dat wij dat ook gaan betalen voor iedereen. wat denken jullie? Gewoon zo laten of alsnog zelf iets proberen van te maken?

xxx Vicky

Vicky
7-7-2012
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1448


Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik28-5-2012 17:29:51

Weten ze dat ze verwacht worden om iets te orgniseren?



Kristien
1-9-2012
 Meld misbruik28-5-2012 17:50:43

Ik zou ook eerst nog eens polsen bij jullie getuigen, en eerlijk zeggen dat jullie dit graag nog zouden willen!
Ik heb dit van in het begin heel duidelijk gemaakt dat ik absoluut een vrijgezellen wil :-)

Groetjes



Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik28-5-2012 17:53:29

Ik vind het zo raar om dat te doen. Wat zeggen jullie dan? Wij zijn benieuwd naar onze vrijgezellen?
Groetjes



francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik28-5-2012 18:30:50

hey vicky

ik ken het wij trouwen een dag eerder, en wij hebben tot nu toe ook nog niks gehoord of opgemerkt. dus ik laat het maar zo. en als ik er dat via een omweg over beging krijg ik er ook geen antwoord op of begind ze over wat anders

dus als ze nog wat willen doen mogen ze nu toch echt wel opschieten.

gr francis



Lindsay
14-8-2012
 Meld misbruik28-5-2012 18:42:30

Hey Vicky

Ik zat met hetzelfde probleem.

Ik heb toen gewoon eens laten vallen dat ik dat graag zou hebben en toen kwam de aap uit de mouw. Bleek dat mijn getuige niet wist dat dat in haar "taakomschrijving" zat.

Ik zou er dus gewoon eens over praten of misschien via andere personen de hint geven aan jullie getuigen.

Groetjes



heidi
16-6-2012
 Meld misbruik28-5-2012 21:30:40

hey,

hier ook zelfde probleem,
trouw over 18 dagen, en nog steeds niks :)
ach dan laat ik het zo maar,
wou ook eerst zelf heft in handen nemen,
maar ga het gewoon zo laten,
ga ik wel een romantisch dineren met mijne toekomstige :D
is misschien nog beter dan vrijgezellen :D

groetjes



Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik29-5-2012 7:52:07

Hoi,
Bij mij is het nog wel veel langer wachten, maar ik denk dat ik ook geen vrijgezellen zal krijgen. Mijn broer is mijn getuige en ik zie hem echt geen vrijgezellen organiseren...
Ergens zou ik dat wel jammer vinden, maar zoals Heidi al zegt, eens goed gaan eten met de toekomstige kan ook super zijn :-)
Vicky, als je echt wil weten of ze iets van plan zijn of niet, zou ik er toch eens iets over laten vallen. Of je ergens een bepaalde datum moet vrijhouden ofzo...

Groetjes




Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 8:28:20

Hey,

Ik denk niet dat het altijd de getuige is die organiseert...heb er zelf nl al 3 georganiseerd als gewone 'vriendin'...
Ik heb nu wel duidelijk tegen mijn eigen getuige gezegd (die ook mijn beste vriendin is) dat zij verantwoordelijk is voor mijn vrijgezelle, samen met nog een andere vriendin...
Benieuwd wat ze er van zullen maken :-)...

Dus Vicky, misschien gewoon nog eens vragen of er nog iets komt? :-)

groetjes!



darinka
15-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 8:58:33

Bij wordt mijn vrijgezelleavond ook niet georganiseerd door mijn getuige( mijn stiefvader) maar door 2 van mijn toekomstige schoonzussen.

Misschien eens een subtiele hint geven dat een vrijgezelleavond je leuk lijkt?



Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik29-5-2012 14:08:15

Mijn verloofde zou ook geen vrijgezellen hebben hij heeft nu eenmaal niet echt van die supergoede vrienden (wel veel collega's en familie,etc) Hij wilde ook geen groots ding met veel volk dus heb ik zijn vrijgezellen zelf georganiseerd. We zullen iets voor de trouw in Londen zijn en ik heb een etentje geboekt in de Oxo-tower gezellig met ons en daarna gaan we een professionele cocktail drinken in hun bar (veel te duur eigenlijk maar swat voor ene keer omdat hij er de laatste tijd zo mee bezig is: dat cocktails maken en zo). Daarna denk ik dat ik ga zorgen voor een uitgebreidde massage of zo. In ieder geval een leuke avond voor hem die dan officieel te boek gaat als zijn vrijgezellen :-) Moest ik wel een man hebben die dat ec ht zou willen en er komt niets van dan zou ik het ook durven organiseren (maar dan zelf niet aanwezig zijn).



Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik29-5-2012 17:11:25

Als je er zelf nooit iets over gezegd hebt, dan is het logisch dat je er nog niks van gehoord hebt, want het is inderdaad niet standaard dat de getuige de vrijgezellen organiseert...

Dus gewoon even vragen aan jullie getuigen of zij de organisatie van de vrijgezellen op zich willen nemen......


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...