Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dessertenbuffet en bruidstaart, kostuum bruidegom, kleedje getuige/zus: check!

  28-5-2012 15:11:31
Hey,

Eindelijk hebben we een bakker gevonden die voldeed aan onze voorwaarden en die supperlief waren voor ons!
De bakker die samenwerkt met de feestzaal vonden wij niet goed en zijn we op zoek gegaan naar een andere bakker.
Deze (Michielsen-teniers te Schilde)hebben we dan ook gevonden omdat mijn verloofde hier altijd brood haalt.
Ik had graag een dessertenbuffet gedaan en een ietswat grotere taart voor ons en de 'eretafel'.
Ze gaan een grote sint-honorétaart maken (bladerdeeg, banketbakkersroom, soesjes en chocoladesaus/ karameltopping) versierd met witte rozen, lelies en linten. Hiernaast krijgen de andere gasten een dessertenbuffet bestaande uit waarschijnlijk: aardbeibaverois, passievruchtenbaverois, soesjes, fruitsaté's met soesjes op, mini aardbeitartelet (zanddeeg), mini frambozentartelet, minibosvruchtentartelet, chocomousse, tiramisu, panna cotta, miserable, crème brulé ed.
Ze kijken ook naar het kleurenpallet zodat we verschillende kleurtjes hebbe en ook vormen van desserts omdat als je alles in ronde potjes doet dit maar saai oogt. De chocomousse kan zelfs in chocolade tulpen, roosjes worden gedaan!
Dit alles voor een supperlage prijs waar dat denk ik weinig bakkers aan kunnen tippen.
Volgende week komen we terug samen, tegen dan zouden ze de dingen hebben uitgetypt en bekijken hoeveel er van elks gemaakt moeten worden.

Daarnaast kreeg mijn verloofde en mijn zus/ getuige te horen dat hun kleedje in Youniek was gearriveerd.
Zij zijn deze dus zaterdag gaan passen. Ik ben niet meegegaan want het kostuum moet voor mij een verrassing blijven. Mijn zus haar kleedje heb ik op foto gezien en ik moet zeggen dat het echt suppermooi is. Ze heeft gezegd hoe ze het wilt hebben en welke kleur en hebben dit helemaal voor haar gemaakt zoals ze wou!
Een zeer goede service! Zeer vriendelijke mensen!
Mijn kleed is ook aangekomen alsook het kleedje van mijn andere zus/ getuige van mij.
Dus nu kan ik een afspraak maken om te zien wanneer wij kunnen gaan passen.

Alles komt stillaan in orde en ik ben er gerust in dat alles goed komt!

Groetjes

Hadass


Hadass
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1089


Lindsay
14-8-2012
 Meld misbruik28-5-2012 15:41:26

Wow, wat een service dat jullie krijgen van die bakker!
Tof dat alles zo vlotjes loopt!

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...