Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fantastische vrijgezellen!!

  27-5-2012 23:12:45
Ey bruidjes,
Gisteren was het mijn beurt om op vrijgezellendag/avond te gaan :). Zoals de titel al laat vermoeden, was het dus echt super.
Een klein verslagje wil ik jullie zeker niet ontzeggen, dus hier gaan we :).
Om kwart voor 4 werd ik opgehaald en reden we naar mijn mama thuis. Mijn mama is mijn getuige en heeft alles in elkaar gestopt samen met mijn tante, schoonmama en al mijn vriendinnen.Vind dit echt zo lief (en modern:)) van haar.
Eens ik daar was aangekomen, stond iedereen al klaar in hun outfit. Echt leuk om te zien :). Ze hadden allemaal een rood topje laten bedrukken met "Team bride - support crew" erop en allemaal een zwarte broek of rok eronder. Tegen mij hadden ze gezegd dat ik een zwarte riem, rood giletje en zwarte schoenen moest aandoen. Ik kwam dus toen en dacht "oei, iedereen is hier zo leuk gekleed en ik sta hier maar gewoontjes". Jaaa, verkeerd gedacht dus :)! Ik mocht direct alles uitdoen, waarna ze mij helemaal in het thema "Spaans" hebben verkleed: spaans kleedje, oorbellen, zwarte armband, mijn haar in een dot opzij met een bloem erin, eyeliner, rode lippestift.. Echt super :).. Dan hadden we nog een uurtje over en hebben we alvast wat foto's genomen en een aperitiefje gedronken. Om 17u30 kwam dan het taxibusje ons ophalen om richting Antwerpen te vertrekken, bestemming: Sinksefoor :).
Hier heb ik dan 2 opdrachtjes moeten doen: sangria verkopen en snoepjesketting rond mijn hals laten opeten. Doordat de sangria-verkoop nogal lang heeft geduurd, zijn we na de 2de opdracht al naar de tapasbar vertrokken, aangezien we daar om 20u verwacht werden.Daar hebben we heel lekker gegeten. Tijdens het eten kwamen er ook twee danseressen, die mij (uiteraard) mee betrokken hebben in hun optreden. Dat was dus ook 1 van mijn opdrachten, heel leuk. Er zat nog een vrijgezellengroep dus de sfeer zat er meteen in :). Rond 23u zijn we dan daar vertrokken en heb ik nog 2 opdrachten moeten doen: eendjes vissen en 10 kussen van mannen met rode lippestift verzamelen... Hebben wij gelachen seg :)!.. Rond 24u was het dan tijd om de dansvloer onveilig te maken in café Local, waar we om 3u te avond beëindigd hebben. Moe, maar ooo zo voldaan ben ik rond half 5 in mijn bedje gekropen (na al de lippestift eraf gewassen te hebben en met mijn ventje onze verhalen uitgewisseld te hebben :)).
Ik heb zo'n leuke vrijgezellen gehad, dat was ik iedereen hier toe :)!

caroline
9-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1410


Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik28-5-2012 9:50:47

Zo schattig en lief dat je mama alles heeft georganiseerd! Tof verslagje om te lezen, bedankt! Die vrijgezellen is toch altijd spannend, dat is zo wat het enige waar je je zelf niets van moet aantrekken: gemakkelijk en wel eens leuk, maar het is toch afwachten of het dan echt wel is wat je had gehoopt, niet? Maar super dat dat bij jou alleszins het geval was!



Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik28-5-2012 13:07:59

het leek me echt een leuke namiddag/avond!
fijn dat ze alles samen zo in mekaar hebben gestoken en dat heel de dag zo goed meeviel :-)
geniet nog van het aftellen!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik28-5-2012 22:13:12

klinkt leuk en zeker met het prachtig weer van afgelopen weekend!!
super lief van je mama dat ze mee georganiseerd heeft!!
je grote dag komt nu ook héél dichtbij e...spannend!!!

groetjes



caroline
9-6-2012
 Meld misbruik28-5-2012 22:32:00

Het weer was idd echt wel een meevaller :). Goh ja, ik zie hier nog 11 daagjes op de teller staan, spannend :)!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...