Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen

  27-5-2012 20:04:17
Misschien raar maar ik wil absoluut geen vrijgezellenavond... mijn vriend wil natuurlijk wel in volledig amerikaanse stijl ne vrijgezellenavond...

het liefst zou ik in de namiddag met enkele vrienden een workshop of iets dergelijks doen om dan 's avonds mee iedereen samen te komen om er een gezellig avondje van te maken maar dat wil mn wederhelft dan gelijk weer totaal niet...

Ben ik nu echt de enige die totaal niet te vinden is voor het concept van de vrijgezellenavond?

Katrien
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1071


sofie
15-8-2023
 Meld misbruik27-5-2012 20:20:23

ik wou da ook totaal ni!! k had gezegd dat ik ook wel iets wou doen zoals ne workshop ofzo, iets rustig, ma geen belachelijk-doenerij...

wat heb ik ondertussen door meerdere mensen vernomen dat wij gaan doen?! naar de masckara?! travestieten show?! k had ook gezegd dat het betaalbaar moest zijn voor iedereen... k heb heel veel klachten gekregen van vriendinnen die niet mee willen (kunnen) omdat het véél te duur is (lees al 80 euro pp en daar zit het drinken nog niet ingerekend!!!) als dat dan voor ne hele dag was zoude nog kunnen zeggen ok, maar t begint pas om 20uur! zou ik der zelf precies ook nooit aan geven aan ne vrijgezellen die pas zo laat begint... das 100 euro op zen minst voor 5 uurtjes of zo (das 20 euro per uur...)



Lies
30-6-2012
 Meld misbruik27-5-2012 21:32:17

Hallo!

Ik ben zelf ook niet zo into de typische vrijgezellen, dus heb mijn vriendinnen gevraagd het gewoon op een leuk avondje uit te houden... Ben benieuwd!

Groetjes!





Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik27-5-2012 22:26:14

Ik ben met mijn zus op citytrip geweest naar Amsterdam. Ik doe da graag en me de kindjes komt da daar ni van. Ik vond het echt super!!!



Evi
18-8-2012
 Meld misbruik27-5-2012 22:53:56

je bent echt niet de enige hoor! hier nog zo iemand! :) had op voorhand ook tegen mijn getuige gezegd dat ik absoluut geen braspartij wou met verkleedgedoe en van die smerige opdrachten. ik weet nog niet precies wat we gaan doen maar het is eerst een workshop, daarna iets eten en achteraf nog iets gezellig gaan drinken. (vermoed ik)

als ik zo hoor bij vriendinnen wordt dit tegenwoordig heel veel gedaan!
zelfs bij mijn toekomstige, hij wou ook geen belachelijk gedoe en heeft dit ook gewoon tegen zijn getuige gezegd en zij gaan een heel weekend op vrijgezelle (wel in het buitenland) maar zij gaan paintballen, carten, ... allemaal dingen waar je echt iets aan hebt.
je vrijgezelle bepaal je echt zelf! niets doen dat niet bij jou past want daar heb je toch niets aan!
Succes!



jill
30-6-2012
 Meld misbruik28-5-2012 1:41:15

Voor ons was het ook absoluut niet nodig, volgende week is het onze beurt, ik weet dat mijn vriend veel activiteiten gaat doen, paintballen en zwemmen enzo, wij hebben gevraagd om s'avonds met mannen en vrouwen samen te komen. om het samen af te sluiten. En Ja Zo'n activiteiten kosten geld, maar ik vind het wel triestig dat er dan mensen niet komen omdat het duur is, alsof het trouwfeest niet duur is.... Laat gewoon weten wat je zeker niet wil doen! Dat heb ik ook gedaan, ik wil absoluut niet verkleed in een stad opdrachten doen. en ze houden er toch rekening mee heb ik gehoord dus ik ben al gerust. Veel succes ;)



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik28-5-2012 9:17:27

bij mij hebbe ze der echt geen rekening mee gehouden, k heb het gevoel dat ze meer iet gekozen hebben wat ze zelf graag doen :-( volgende week t vervolg...



Ann
9-6-2012
 Meld misbruik28-5-2012 11:50:37

Ik heb eergisteren mij vrijgezellendag/avond gehad en wat hebben wij gedaan: een workshop juwelen maken met zilverklei!!! Was kei plezant en supercreatief, vond ik echt supergoed. Daarna hebben wij gegeten en daarna was het natuurlijk een soort uperdare home party bij mijn zus (hoorde er een beetje bij) Daarna zijn wij nog gaan terassen tot half twee en toen was onze kaars uit.Ik dans wel graag enzo, maar omdat mijn zus slecht te been is en wij allemaal geen fuifnummers (meer) zijn. Hebben we het rustig gehouden en ik vond het perfect zo.
Ik moet zeggen, ik had alle vertrouwen in mijn zus, maar laat toch even vallen wat je zelf wel en niet graag doet, normaal gezien houden ze daar toch rekening mee (als het echte goede vrienden zijn).



Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik28-5-2012 20:13:04

Je bent zeker niet de enige. Wij wilden dat allebei ook echt niet, dus is het gewoon een gezellig namiddagje geworden bij een van de vriendinnen thuis, met spelletjes en een speciale verrassing...
Dus ik zou het gewoon laten weten aan degene die iets wil organiseren.



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-5-2012 15:20:08

ik was er ook niet voor, mijn verloofde toen nog wel. we hebben een vrijgezellendag gedaan... 's middags opgehaald en we wisten niet wat we gingen doen. is allemaal heel goed meegevallen en 's avonds samen uitgegaan!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...