Nu Online
Momenteel zijn er 194 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Praktisch vraagje: bedankingen, waar op zetten?

  27-5-2012 19:12:50
Hoi

Ik had even een praktisch vraagje voor jullie...ik ben momenteel volop bezig met het maken van onze bedankingen en ik zou deze graag presenteren op een soort van toren (de onderste laag is het grootste, de bovenste het kleinste)...maar hoe heet zoiets in godsnaam?

Ik ben al op 'presentatiestuk' gekomen via google, maar dan krijg je alleen maar van die leuke kinder-suikerboon-uitstal dingen (in de vorm van een kroontje of een kast, of een kinderwagen, of..), terwijl ik echt op zoek ben naar gewoon iets simpel wit/grijs in de vorm van een 'toren'. Hopelijk begrijpt iemand wat ik bedoel.

In de Ava hadden ze al niet wat ik zocht, dus ik had gehoopt dit via internet te kunnen bestellen...maar ik vind de juiste zoekterm dus niet! Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen?

Lieve groetjes

Chantal


Chantal
16-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1330


Inge
23-5-2009
 Meld misbruik27-5-2012 20:17:37

Misschien eens vragen op een forum voor mensen die met cupcakes of zo bezig zijn?



Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik27-5-2012 21:31:23

ah hah! Wie zoekt, dit vindt ! Blijkbaar heet zo'n ding een 'etagere'. Je moet het maar weten! Maar goed...nu kan ik dus op zoek naar een site waar ik het kan bestellen! En misschien kan dit andere mensen ook nog wel helpen!

Lieve groetjes

Chantal



Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik27-5-2012 21:40:05

*die vindt



steven

 Meld misbruik28-5-2012 18:29:48

Hallo Chantal,

wij maken etageres, in twee of drie stages!
we personaliseren ze door gravure of stickers

je kan ze krijgen in de kleur die je wenst!


je kan ze zien op www.tutje-en-kiki.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...