Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weersverwachting 2 juni

  27-5-2012 16:42:59
Hallo,

Wij trouwen (zoals zovelen hier) volgende zaterdag.
Het ziet er voor de moment niet zo goed uit,hé!
Max 15 graden en redelijk wat kans op regen heb ik al ergens zien staan.
Het mag zeker enkele graden minder zijn dan vandaag, maar liefst ook droog,hé!


Ilse

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1233


Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik27-5-2012 16:51:04

laten we anders allemaal de zonne-dans doen ;)

voor ons moet het ook niet zo warm zijn als vandaag.. ne graad of 20 en geen regen en we zijn content ;)
spijtig dat we alles kunnen regelen behalve het weer he :s



sofie
15-8-2023
 Meld misbruik27-5-2012 16:52:35

bij mij staat mijne vrijgezellen dan op de menu



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik27-5-2012 17:04:03

boehoehoe ja, dat is toch goed geklaagd hé :-( ... ik had er nu echt wel hoop in gekregen maar ze hebben ons goed liggen he, maar we gaan nog niet wanhopen, vorig weekend zaten ze er ook helemaal naast.




Bettina
12-5-2012
 Meld misbruik27-5-2012 17:58:46

bij ons was het 12 graden en gaven ze op kmi regen
je moet is op de site meteovista gaan kijken, die gaf 12 graden en geen regen en op de middag zon
wel, die 12 graden waren best zalig in't zonnetje. Toen wij met de limo aankwamen aan het gemeentehuis begon de zon te schijnen en ze is ons de hele dag bij gebleven met de nodige wolken erbij

het weer dat het vandaag is moet ik echt niet hebben hoor. Ik was mij toen al kapot an't zweten in mijn jurk



melisa
1-6-2012
 Meld misbruik27-5-2012 19:56:13

pfff ik loop al de heel dag rond met een lang gezicht en sta op wenen gewoon door de weersvoorpellingen!! Mijn trouw zou normaal gezien vooral buiten doorgaan en dat zal nu niet het geval zijn blijkbaar.
Ik probeer het een positieve kant te geven maar het wilt maar niet lukken. maarja niets aant te doen he.

groetjes



Vanessa
2-6-2012
 Meld misbruik28-5-2012 0:25:02

Goh persoonlijk heb ik het liever niet te warm. Ik zweet nogal makkelijk als ik gestresseerd ben!
En met ene rood kleed is dat natuurlijk rampzalig.
Zoalng het maar droog blijft is het voor mij prima :-)



Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik28-5-2012 10:08:53

Ik volg de weersvoorspellingen ook op de voet, maar eigenlijk word ik er alleen maar zenuwachtig van. Ik hoop op droog en zonnig weer, maar zeker niet zo warm als vandaag en voorbije dagen, 20° graden ofzo zou perfect zijn. We zullen moeten nemen wat we krijgen en bovendien zijn de voorspellingen in België toch niet altijd accuraat dus het blijft een beetje een verrassing voor ons.



Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik28-5-2012 14:38:15

Ik zou er ook beter niet naar kijken... maar kan het me niet laten.
Wij hadden ook het meeste buiten gepland, maar die hoop heb ik al opgegeven, de mensen zouden verkleumen
Ach ja, het wordt zoieso een leuke en fantastische dag... wie weet draait het weer nog helemaal om!



Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik28-5-2012 18:25:01

Dames, ik trouw wel pas een weekje later maar het weer ziet er dan niet veel beter uit (op deze moment) ik wou jullie nog even een tekstje meegeven om het iets wat "optimistischer" in te zien.

Betekent regen op je trouwdag pech of geluk? Mensen vragen het zich altijd af.
Waarom kan regen op je trouwdag een teken van geluk zijn? Het zou kunnen lijken op een ramp. Mensen hebben de neiging zich zorgen te maken over het weer, je huwelijksdag is tenslotte één van de mooiste dagen van je leven. Een dag vol liefde, vreugde, hoop en verwachtingen.

Het markeert het begin van een nieuw hoofdstuk in het leven, een die moet worden gezegend en gevuld worden met geluk.
Regen brengt water naar droge plaatsen, en zorgt ervoor dat gewassen bloeien, dus het wordt vaak gezien als een zegen en het brengen van geluk. Zo wordt er vaak gedacht dat regen op je trouwdag een teken van geluk is.

Regen op uw speciale dag kan worden beschouwd als een teken van geluk om verschillende redenen. Het symboliseert zegeningen, reiniging, eenheid en een nieuwe dag. In sommige culturen is het ook een symbool van vruchtbaarheid. Als gevolg van deze positieve connotaties, wordt een regenachtige trouwdag heel vaak beschouwd als goed.
In de eerste plaats, regen betekent zegeningen en iedereen wil dat hun huwelijk gezegend word. Zegeningen spreken van hoop en goedkeuring. Er is alle reden om optimistisch te zijn als je kijkt naar alle mogelijkheden die voor ons liggen.
Zegen komt ook neer op welvaart, zowel in de materiële als in de fysieke zin. Daarom moeten we eens stilstaan, als het regent op die speciale dag, het een teken kan zijn van hoopvolle verwachtingen en een gelukkig leven.

Regen reinigt ook, is het je ooit opgevallen hoe alles er fris en schoon uitziet na een regenbui? Reinigen betekent het wegspoelen van vuil. Het zou ook, dingen van het verleden die bezoedeld of besmet zijn, zuiveren.

Na de regen is er een schone lei die u toelaat om opnieuw te beginnen. Voor degenen die trouwen, is het een begin van een mooi en gelukkig leven samen.

Bovendien is regen een teken van vruchtbaarheid. Water doet zaken groeien. Veel paren hebben de hoopvolle verwachting dat hun huwelijk zal worden bezegeld met kinderen. Daarom wordt in sommige culturen regen op je trouwdag bezien als een teken dat het paar veel kinderen zullen hebben. Natuurlijk, kinderen worden beschouwd als een zegen!
Vruchtbaarheid wordt ook uitgebreid tot materiële rijkdom, omdat het een overvloed aan middelen, productiviteit en een overvloedige oogst betekent.
Regen op je trouwdag kan ook betekenen eenheid. De ratio achter deze komt voort uit de verwijzing naar het huwelijk als “bindende knoop.” Het is geen geheim dat een natte knoop veel moeilijker is om uit elkaar te trekken dan een droge, het water zorgt dat het moeilijker los te maken is. Dus als het regent creëer je een sterke band die niet gemakkelijk kan gebroken worden.
Over het algemeen wordt regen ook beschouwd als een teken van herstel. Het suggereert dat de dingen, die droog of stervende zijn, op krachten komen, als gevolg van de regen die regenereert en vernieuwing brengt.
Regen op je trouwdag is in wezen een teken van fortuin. De dag van het begin van een nieuw leven vervuld met geluk, zoals we hebben gezien, het betekent zegen en succes.

Op den duur zou je nog hopen dat het regent



Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik28-5-2012 20:59:36

Awel, ik ging net hetzelfde zeggen :-D ... hopelijk dan toch n spatje regen :-D

Dank je voor deze hoopvolle woorden


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...