Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Indeling zaal waterkant (het vijverhof)

  26-5-2012 21:35:13
Ik ben naar hetVijverhof geweest en zag het onmiddellijk zitten om daar ons feestje te geven:-) Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat de mensen ons niet gaan zien zitten en wij hen niet. Het bruidspaar zit meestal aan een tafel achter de zuilen... Iemand al ervaring mee? Stoort het niet teveel? Andere indeling?


Bedankt...

Charlotte
13-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1448


Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik26-5-2012 23:25:00

Hoi,
Wij trouwen ook in zaal Waterkant :)

En idd ik denk ook dat we wat 'weg' zullen zitten vd mensen, maar mss als je daar zit dat het wel meevalt hoor!

Groetjes



Joke
13-4-2013
 Meld misbruik28-5-2012 12:47:02

Hallo dames,

Wij trouwen ook in de zaal Waterkant!
Wij vinden het een fantastische zaal!
Maar wat je aanhaalt ivm de eretafel, daar hebben we ook al aan gedacht. Maar aangezien dat zo voorzien is, denk ik niet dat we ons daar zoveel zorgen over moeten maken, dat zal wel goed meevallen! :-)

Groetjes!



Charlotte
13-9-2013
 Meld misbruik28-5-2012 20:14:37

Ik hoop het echt :-)



deddy
15-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 13:21:31

Wij trouwen ook daar. En rara, was ook een van onze bekommernissen.
We zijn toen op de plaats gaan staan waar de eretafel komt, en je ziet werkelijk de hele zaal! Niet iedereen gaat jullie zien zitten, maar dat vonden we ook net fijn (we willen niet graag bekeken worden).
Je kan iedereen zien doordat je aan de buitenkant van de boog zit.



Griet
21-4-2012
 Meld misbruik4-6-2012 20:41:32

Dag toekomstige bruidjes!

Wij zijn in zaal waterkant getrouwd op 21 april... Alweer 44 dagen geleden :-(
Zit zeker niet in met jullie bekommernis, want je hebt een héél goed zicht over de zaal..
En na het eten zitten de meeste mensen van de eretafel toch aan een andere tafel (bij ons toch) dat het dan eigenlijk niet veel uitmaakt.

Moest je nog vragen hebben over de zaal, ik wil jullie steeds helpen!

Vele groetjes, Griet



Charlotte
13-9-2013
 Meld misbruik6-6-2012 9:19:11

Dag Griet
Ik heb nog wel enkele vraagjes over de zaal... Stoorde het niet dat de dansvloer tussen twee treden ligt? en hoe heb je de indeling van de zaal gedaan?




Griet
21-4-2012
 Meld misbruik6-6-2012 13:34:43

Dag Charlotte,

Over de dansvloer had ik me ook redelijk wat zorgen gemaakt, maar dat is héél goed meegevallen. Zelfs de 'polonaise' ging zonder problemen ;-)

Onze indeling was aan de linker en rechterkant bijna hetzelfde.
Aan beide kanten hadden we 2 tafels van 8 (tussen de pilaren), dan langs beide kanten nog een ronde tafel van 10 en dan nog 2 ovalen tafels van 12 tot 16 personen.

Ons tafelthema was snoep. Op elke tafel stond een grote vaas met daarin telkens een andere soort snoepjes. Als de gasten binnen kwamen kregen ze een klein zakje met daarin 1 snoepje van de tafel waaraan ze zaten.

Vele groetjes, en als er nog iets is wat je graag wilt weten, je mag altijd roepen ;-)

Griet


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info