Nu Online
Momenteel zijn er 84 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress

  26-5-2012 20:00:20
Ondanks ik weet dat er al veel geregeld is, krijg ik maar geen rust. Wil vanalles doen en het is rustloos in mijn hoofd. Ik zou zowat alles geregeld willen tegen het verlof, wil ook onze uitnodigingen versturen eind juni, begin juli, want met de verlofperiode. In juli gaan we ook op reis en wil er van genieten. Zijn er nog bruidjes die rondlopen gelijk een stresskip als ik en pas in september trouwen?

inge
15-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1152


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik26-5-2012 21:17:18

stresskip hier, begin oktober :-p

ik lach het allemaal weg als mensen er iets over zeggen, maar ik loop echt nu al te stressen over elk klein detail.



Ellen
15-9-2012
 Meld misbruik26-5-2012 21:33:46

Hej,

zelfde datum-genoot! Geen nood :), het komt vast wel snor. Bovendien, het hoeft niet 'over-done' te zijn. Het zal een mooie dag worden. Geniet van de voorbereidingen! Ik heb alvast een dagje ingepland wanneer een paar vriendinnen en zus me zullen helpen met wat decoratie in elkaar te flansen, enveloppen te schrijven enzovoort. Is ook nog leuk ook van zo eens samen te zitten en bespaart je heel wat werk.

Liefs! Ellen



tima
8-9-2012
 Meld misbruik27-5-2012 0:28:31

hihi ieder avond ga ik er mee gaan slapen en sta ik er mee op ik heb ier zeker 5 lijstjes op de comp staan en nog een paar geschreven in mijn verzamelmap . Wil gewoon door doen en zit nu wat vast nu ist wachten wat het voor uitnodigingen het worden en dan kunnen we terug verder het lijstje afvinken



inge
15-9-2012
 Meld misbruik27-5-2012 14:58:52

en het komt allemaal goed ..
nu ga ik vooral genieten van het verlengd weekend, moregn dagje werchter boutique met mijn ventje



deddy
15-9-2012
 Meld misbruik29-5-2012 13:19:10

Tot enkele weken geleden was ik ook zo. Toen was de trouw van mn zus en heb ik besefd dat de dag voorbij vliegt. Of je nu iets meer of minder geregeld hebt, of er loopt iets mis... 't maakt allemaal niet uit. Het is een dag om van te genieten!
Nu werken we op't gemak verder aan de trouw en liggen onze to do-lijstjes ook voor onze neus, maar het gaat gemoedelijker nu.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...