Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidjes van 2 juni 2012!! nog een week!!

  25-5-2012 10:07:55
Hey bruidjes van 2 juni... jullie aant stressen?
Ik heb zo het gevoel dat ik vanalles aan het vergeten ben!

*Vorige week zijn de bloemen besteld
*het vervoer is helemaal geregeld en de linten en bloemen voor in de auto's heb ik klaarliggen
*voor de bedankjes gaan we zaterdag nog het overige materiaal halen en we gaan ze donderdag allemaal vullen + afwerken.
*Proefkapsel heb ik gehad
*proef make-up ook
*Woensdag kleed laatste keer passen en afhalen.
*Mijn toekomstige zijn kostuum hangt al thuis met een reserve hemd
*de ringen zitten al netjes op het kussentje
*De bedankjes voor mn bruidskindjes zijn ook klaar
*bedankjes voor kindjes aan het gemeentehuis zijn klaar
*Het gastenboek is ook volledig klaar (incl. kader met tekstje erbij)
*de kaartjes voor de tafelindeling zitten netjes gerangschikt in een doosje
*de kaarten voor óp tafel zijn klaar, schildersezeltjes mogen we van de feestzaal gebruiken
*De muziek voor de ceremonie ligt al in het gemeentehuis
*De tafelschikking doen we zondag in de zaal
*mijn schoonvader heeft een prachtige enveloppenkist gemaakt. (50cm b x 40 cm H x40 cm D)het is precies een speelgoedkist. Ze is helemaal afgesloten, enkel de handvaten langs de zijkant zijn gleufjes. Hierdoor kunnen we dan de enveloppen naar binnen schuiven. Vooraan hangt er een hangslot aan. Nu bewaren we er dus alles in wat met de trouw te maken heeft. en later kan die dan effectief als speelgoedkist dienen. Maar ik moet ze nog wel vernissen volgende week.

Ik moet nog 2 dagen werken volgende week, en ben samen met de toekomstige donderdag en vrijdag thuis. Dan moet ik de ramen nog poetsen, de auto's wassen, buiten alles opruimen (in de hoop dat we buiten kunnen staan), alles naar de zaal brengen, mijn nagels laten doen,..

Maar toch ben ik zenuwachtig om het feit dat ik 'denk' dat ik iets vergeet...

Wat hebben jullie al, of moeten jullie nog doen volgende week?

x. groetjes!

pascale
2-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1291


Linsey
2-6-2012
 Meld misbruik25-5-2012 10:22:07

Ik denk dat wij ook ver alles klaar hebben nu... Mijn toekomstige moet nog enkel zijn das gaan laten binden ;) want daar ben ik genen held in.

Ik ben vanaf donderdagnamiddag thuis. Dan ga ik nog mijn EHBOkitje maken.
Ik moet nog statafellakens gaan ophalen bij een vriendin en mijn heliumtank. Ook de wagen poetsen.
Vrijdagmorgen laat ik ook mijn nagels doen, wenkbrauwen epileren en wimpers verven.
Vrijdagavond moet ik al naar de kapper om een deel van mijn haar in te rollen om zeker te zijn dat de krullen blijven zitten (het losse deel van mijn haar) en dan naar de zaal alles klaarzetten en frigo's vullen.
Verder denk ik dat we klaar zijn. Ik ben eerlijk gezegd een en al stress voor de moment. Ik lig de nachten wakker... pffffffffffffffff

denk ook de hele tijd dat ik iets vergeten ben!



Femke
2-6-2012
 Meld misbruik25-5-2012 10:26:33

Hoi,

Het begint echt wel te korten! Bij ons is alles klaar, behalve nog wat details.
We moeten nog versiering hebben en ene enveloppendoos, en ah ja nog iets voor de ringen. Morgen eens een bezoekje aan de ava brengen.
Ik ben al een hele week ziek, zo lastig, omdat je nog vanalles wilt doen, maar gaat niet hé.





pascale
2-6-2012
 Meld misbruik25-5-2012 10:29:25

De das van mijn verloofde hebben we laten knopen toen we het kostuum ophaalden dit weekend.
de noodtas moet ik ook nog maken.. ben enkel nog op zoek naar iets om alles in te doen.. :-)



Nathalie
1-6-2012
 Meld misbruik25-5-2012 14:45:40

Ik trouw een dagje voor jullie en ik heb zo'n drukke week achter de rug op het werk, dat ik er niet aan gedacht heb. Maar nu het weer kalm is begint het bij mij ook weer te kriebelen. Zodadelijk nog eens naar de kapper voor een proefkapsel (hopelijk even goed als de vorige keer) en laten kleuren en dan volgende week nog 2 dagjes werken en dan is het zover. Hopelijk hebben we zowel vrijdag als zaterdag zo'n mooi weer als vandaag, dan kunnen we echt genieten (anders ook wel hoor). Veel geniet nog van de laatste week.



Elli
1-6-2012
 Meld misbruik25-5-2012 19:34:32

Wij trouwen ook de 1e juni, ik denk dat alles zowat klaar is, behalve een paar kleine details, zoals de bandjes van mijn oudste dochter haar kleed aanpassen, mijn haar laten kleuren bij de kapper, onze enveloppendoos die er nog niet is (maar besteld en in de maak, duimen dat ze hier geraakt!), de meisjes die nog naar de kapper gaan, maar alle afspraken zijn gemaakt.

Het begint serieus te kriebelen, ik moet me inhouden om niet elke dag de kledinghoes van over mijn kleed te halen om er al eens naar te kijken :)
En idd, hopen maar op weer zoals nu!
Ik ben donderdag al in verlof, dan gaan we nog boodschappen doen voor de receptie vlak na de dienst op het stadhuis... en onze Britse vrienden afhalen en al proberen er een gezellige boel van te maken!
Het zal er snel zijn nu, zeker omdat dit weekend al een lang weekend is!
Dames (en heren) geniet ervan!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...