Terug naar overzicht
Wij hebben het opgelost door allerlei sta-tafels met evt barkrukken rond de dansvloer te zetten, zodat de 'hangers' toch kunnen hangen en ook dichtbij de dansvloer zijn!GroetjesNathalie08-09-06
Sorry, ik antwoord niet echt op je vraag, maar merkte dus net op dat ik niet de enige Caroline ben die op 07.07.07 zal trouwen. Leuk!
Hoihoi,Wij hebben het net als Nathalie gedaan, staantafels vlak bij de dansvloer en dit werkte wel!! Uiteindelijk is iedereen aan het dansen geslaan, dus dat komt wel in orde!Groetjes en succes!Liesbeth 15/07/06
Dankjullie wel Liesbeth en Nathalie! Klein probleempje in is wel dat onze zaal niet zo groot is en er weinig plaats voor extra tafels, maar daar vinden we wel iets op!En Caroline, inderdaad leuk, ik wens je een geweldige trouwdag toe!
Dat komt zeker goed! Als wij ons feest hebben gehad, laat ik wel weten of het bij ons ook gewerkt heeft!En onze zaal is ook echt niet zo groot hoor, maar de sta-tafels hoeven ook niet zo heel groot te zijn hè, als er maar 'gehangen' kan worden! ;-)GroetjesNathalie08-09-06
Dat is waar! Ik ben heel benieuwd... superveel plezier volgende week!Groetjes,Caroline