Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

K&K Events

  24-5-2012 14:22:26
Hey iedereen,

Ondertussen 348 dagen getrouwd zie ik hier juist dus we zijn al bijna een jaar verder. De tijd vliegt! Ik zou hem zo graag nog eens over doen maja :).

Ik wil hier even melden dat mijn man en ik ondertussen een eigen evenementen bureau zijn opgestart. Na samen vier jaar een succesvol evenement te hebben georganiseerd, plus onze eigen trouw hebben we gemerkt dat dit helemaal ons ding is.

Dus voor toekomstige bruidjes, maar ook voor verjaardagen, een jubileum, een communie/lentefeest, personeelsfeest, opening, opendeurdag,...

We kunnen onderdelen van het evenement organiseren, de gehele organisatie op ons nemen en al dan niet aanwezig zijn op de dag zelf. Dit is volledig volgens jullie wensen.

Jullie zeggen het budget, geven jullie wensen en ideeën door en wij doen de rest.

Voor meer info, stuur me gerust een berichtje. Een eerste gesprek is sowieso altijd gratis en vrijblijvend!

Kim
11-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1064


Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 14:29:25

Hoi Kim,

Ik ben even op je profiel gaan kijken en kwam zo ook uiteraard bij je verslagje van vorig jaar en foto's van jullie dag :-).
RESPECT voor het golfke...als ik dat aan mijn verloofde laat zien :-)!
Hij zou zeggen - goeie en originele keuze...hij is helemaal weg van een Golfke 2 op BBS'en...:-)!
Je had trouwens een heel mooi kleedje!

In elk geval, succes met de nieuwe zaak! :-)

groetjes

Sandra



Kim
11-6-2011
 Meld misbruik24-5-2012 15:14:49

Hey Sandra,

Dank je was één van onze eigen wagens . Die hebben we nu niet meer, want onze verzameling werd wat te groot. We zitten in de Volkswagen scene en organiseren dus ook al 4 jaar een eigen meeting. We hebben onze collectie een beetje ingekrimpt, maar toch nog genoeg staan hoor :).

Alvast bedankt voor je reactie, en heel veel plezier op je trouwdag.

groetjes,



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 15:36:49

Very nice...in je eigen auto trouwen is ook heel fijn...is bij ons ook wel plan B...ik wil toch liefst een kever of Samba bus :-).

welke meeting is het? welke regio?
Op den duur wordt de garage te klein é :-)!

Graag gedaan ;-) en bedankt!

groetjes



Kim
11-6-2011
 Meld misbruik25-5-2012 15:37:36

Vagnation in Lebbeke (Oost Vlaanderen - Tegen Dendermonde).

Ja tis da hé :). Al zijn de mannen daar heel creatief in zenne :)

Ja wij hebben een T2 busje en was eerst ons doel, maar het was niet op tijd af en daarom is het de g2 geworden. Wel ni zo simpel me mijn kleed, maja wa moet da moet hé.

Lukt het wat met de zoektocht?

groetjes,



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik26-5-2012 20:01:06

we hebben al iemand met kevertjes en dan via via ook iemand met een samba...dus tis kwestie van is af te spreken nu en is te horen wat de prijs is...komt goed!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...