Terug naar overzicht
Hallo Karen,Wij trouwen op 2/12/2006 en vertrekken op 3/12/2006 op vakantie naar Namibie(rond reis met de wagen) en nog een paar dagen strand in mozambique.We kijken er naar uit maar hopelijk kunnen we een beetje slapen op het vliegtuig!groetjesSara
Wij trouwen op 11 november en zitten op 12 november al op de vlieger richting Zuid-Afrika (ook een rondreis met de wagen)! We hebben geen speciallekes geboekt, maar onze reisagent heeft wel beloofd om aan alle hotels en guest houses door te geven dat we op honeymoon zijn, dan krijgen we misschien nog extraatjes...
Hoi, Wij vertrekken pas na 3 maanden op huwelijksreis. Reden: als wij trouwen zal het regenseizoen zijn in onze gedroomde vakantiebestemming. Moest dit niet het geval zijn, zou ik toch graag nog een half weekje thuis zijn op z'n minst vooraleer te vertrekken op huwelijksreis. Kwestie om ook na te kunnen genieten van de bloemen en van de reacties op het feest van familie en vrienden. Hopelijk ben je hiermee geholpen,Sadia
Hallo,Ik moest niet geholpen worden maar zoals mijn titeltje prijs gaf was het gewoon uit nieuwsgierigheid.Wij vertrekken immes ook 's andersdaags 's morgens naar Mauritius.Veel kunnen wij niet slapen want we moeten al om 9 uur in Brussel staan ;-) Dat is pas honneymoon voor mij!Groetjes,karen22.12.2006
Hallo,Wij vertrekken ook de dag na de trouw naar Thailand. We weten nog niet om welk uur we opstijgen. Het kan dus goed zijn dat we direct na het feest op het vliegtuig moeten stappen. Als dat het geval is twijfel ik eraan om mijn kleed aan te houden.GroetenNath
Hoi Karen,Mijn bericht was echt niet slecht bedoeld hoor (helpen versus nieuwsgierigheid), in ieder geval veel plezier met de trouw én de huwelijksreis!!!Groetjes,Sadia