Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Annemie: BBQ

  24-8-2006 15:28:07
Hallo Annemie,

Tja, wij doen die barbecue in feestzaal park hoge kempen in neeroeteren maar wij zijn het laatste trouwfeest dat ze daar nog doen. Daarna verandert de bestemming in logement/hotel. In Bokrijk is er het Dennenhof. Dat vond ik ook een mooie zaal en daar heb je heel veel mogelijkheden qua eten. Barbecue kan je daar ook laten doen. Het is er wel iets duurder dan waar wij het nu laten doen.

Je kan natuurlijk ook altijd een zaal zoeken waar je het eten niet van de zaal moet nemen en dan een slager zoeken die de barbecue volledig wil verzorgen. Bij ons zal het ook van een slager komen maar de zaal regelt het voor ons. Die slager zorgt ook wel personeel voor het bedienen van de mensen.

groetjes en veel succes!

marjolijn


Marjolijn
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 947

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...