Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwfoto's 5 mei 2012

  24-5-2012 8:23:26
hallo iedereen,

we hebben gisteren een aantal foto's te zien gekregen van onze trouw. Ik moet er echt spontaan van glimlachen als ik nog maar aan de foto's denk.

Ze staan als eerste op de site (Stephanie en Bart)
www.bartvandermeersche.be

groetjes

Stephanie
5-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 2408


Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik24-5-2012 8:28:07

Hey Stephanie

Wauw! Jullie foto's zien er super uit! Jullie straalden!
Een hele dikke proficiat en geniet nog maar lang na!

Groetjes
Melissa



cindy
1-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 8:30:16

hallo stefhanie
wat een mooie foto's .



Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik24-5-2012 8:48:56

echt heel leuke foto's!!



An
18-5-2012
 Meld misbruik24-5-2012 8:52:55

Super mooi! Wat was je een stralende bruid :)!



nancy
14-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 8:58:37

Proficiat!! Prachtige foto's,heel mooie jurk en bruidsboeket!!

Groetjes



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 9:00:57

GE-WEL-DIG!!!!
Echt dikke proficiat allebei!!!
Waar hebben jullie de foto's genomen?
En je kleedje...Perfect ;-)!!!

groetjes!!

Sandra



Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik24-5-2012 9:12:43

bedankt,

de eerste foto's zijn bij mij thuis genomen, vanaf de foto's op de trampoline was het op de binnenkoer van salons de Romrée in Grimbergen waar ons feest was.

Iedereen was echt lovend over mijn kleed, zalig :-) Ik krijg het niet over mijn hart nu om mijn kleed in de hoes terug te steken.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 9:15:30

Ik dacht het al dat ik de binnenkoer herkende ;-)! Leuk!!

Het is een prachtig kleed *smile*!
Je stond er echt heeeel mooi mee! Uw boeketje was ook mooi trouwens!
Heb je de 'voile' over je schouders bij Couture Ann gekocht of on line besteld??

Seg en ik heb gemerkt dat de oranje voile nog steeds op de tafel ligt op het gemeentehuis in Merchtem? :-(...ik ga vragen of ik iets anders mag leggen :-) of ze moeten hun decoratie vernieuwen :-) hehe!

groetjes!




virginie
7-7-2012
 Meld misbruik24-5-2012 9:18:10

Hallo Stephanie,

Dikke proficiat, zeer mooie foto's :-)
ook wij hebben Photo4you.
Geniet na zolang je kan :-)

Groetjes,
Virginie



pascale
2-6-2012
 Meld misbruik24-5-2012 9:19:09

Wauw Stephanie! hele mooie foto's.
proficiat!!

x. groetjes!



Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik24-5-2012 9:44:06

Dikke proficiat!!
Foto waar in het oortje wordt gebeten, is heel leuk (en herkenbaar ;p )!




Lieze
1-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 10:14:48

leuke foto's! K vind ze wel origineel



Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 10:39:52

Heel vrolijke foto's, jullie zagen er echt blij en gelukkig uit :-) Die met die trampoline zijn ook geweldig en inderdaad je kleedje: prachtig!! Tof detail op je nagel ook :-)
Geniet nog heel erg veel van elkaar!



Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik24-5-2012 11:06:07

Mijn boeket en de corsages zijn gemaakt door een collega van mijn schoonmoeder die dat doet in bijberoep. Ik vond het ook echt mijn ding, ik wou rose-fuschia van kleur en gerbera's :-)

De voile over mijn schouders mocht ik gebruiken van mijn collega die verleden jaar ook getrouwd is en het niet gebruikt had.

De onderlegger waar de papieren op liggen in de gemeente om te ondertekenen staat een rand op van een kop koffie :-)
En de muziek is ook origineel met de wedding march, cliché-er kon niet :-)

We zijn echt tevreden over Photo4you, wie nog een fotograaf zoekt, een echte aanrader!

Bedankt allemaal voor de toffe reacties, tof om te lezen.



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 11:18:35

Ik heb niet gevraagd of we eigen muziek mogen gebruiken?
Zal misschien nog is mailen naar Marie-Jeanne...:-).

Wij gaan ons burgerlijk huwelijk niet met de burgemeester laten verlopen, maar met Ella De Neve. Mijn papa kent haar redelijk goed en toen hij zei dat 'zijn dochterke' ging trouwen, zei ze meteen dat zij het ook kon doen . Vond dat wel een leuk idee :-).
Maar diene voile...:-) het steekt mijn oog uit...:-) hehe...

Wij zijn ook bij Bart geweest...maar uiteindelijk voor CK fotografie gekozen...
Wel heel mooie foto's bij Bart...maar de offerte was gelijkopend en CK is een koppel fotografen voor dezelfde prijs...2 invalshoeken dus...vandaar :-).

In elk geval...heb de foto's nog eens bekeken en jullie zagen er stralend uit!!!
(ik bekijk ze hier op het werk, want als er thuis ééntje meekijkt ;-)...you know what I mean!)

groetjes!





Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik24-5-2012 11:24:00

Oh supermooi!! Jullie zagen er supermooi uit en straalden van verliefdheid!!!!
Een dikke proficiat en geniet van jullie leven samen!!!! xxxx



Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik24-5-2012 11:57:35

Wij hebben het niet gevraagd ivm de muziek en ook niet aan gedacht. Maar wij hadden dan nog een kerkelijk huwelijk. Voor jullie kan dat inderdaad wel interessanter zijn om eigen muziek te kiezen.

Aja dat zal wel tof zijn dat Ella jullie kan trouwen dan. Die oranje voile was mij totaal niet opgevallen. Jullie zullen dan ook waarschijnlijk 2 glazen krijgen met logo van Merchtem op als cadeau :-)

Ja inderdaad, wij hadden ook ergens offerte opgevraagd waar ze met 2 werken. Leek mij toen ook interessant daarvoor. Maar uiteindelijk voor Bart gekozen omdat dat goed ging met ons en omdat we alle foto's bij hem kregen.

Aja nog interessant dan dat je op het werk kan kijken ;-)
het kleed was gewoon perfect. Al de vriendinnen van Bart zijn mannelijke collega's zagen het ook al helemaal zitten voor zo een kleed. Ik werd al vergeleken met Belle uit Belle en het Beest :-)



mieke
7-7-2012
 Meld misbruik24-5-2012 12:23:01

Waauw Stephanie.
Zo'n mooie foto's zeg! Jullie hadden precies veel plezier:-)
Je hebt een prachtig kleed aan!
Ik kan het goed geloven dat ze je vergelijken met Belle:-)

Ik wens jullie nog heel veel geluk toe en veel groetjes!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-5-2012 14:22:27

Ja, das een goed plan ;-) ik vraag dat zeker van die muziek!! :-)

Wel, die oranje voile had ik in mijn achterhoofd...toen ik net op het forum zat, was er ook een bruidje van Merchtem die er mij attent op heeft gemaakt...ze stoorde zich aan diene 'voile' vandaar ik er dus nu ook op gelet heb (ze heeft mij aangestoken!)...ik zal er wel ne witte voile gaan afgeven, ze mogen hem houden nadien zene...:-)

Het was echt heel mooi ;-)!!!
En je hebt super mooie foto's ook om het nog lang te bewonderen...
Laat je kleedje nog maar even hangen...en geniet nog maar lang na!
Of op een paspop hangen?

groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info