Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat een teleurstelling, traiteur geeft niet thuis bij afspraak

  23-5-2012 10:17:10
Gisteren had ik een afspraak bij een traiteur. Ik kom eraan en deze was dicht, nergens een bel, geen licht aan of niets.
Toen ik voorbij reed zag ik ze vuilzakken buitenzetten maar ze was alweer naar binnen verdwenen toen ik uitstapte.
Ik heb op 3 verschillende telefoonnummers gebeld en geen van de 3 gaf antwoord , 2 stonden gewoon zelfs uitgeschakeld.
Ik vind dit echt behoorlijk onbeschoft. Toen ik weer thuis kwam had ik al een mail dat ze haar vergist had van plaats van afspraak, maar ze heeft haar mail gestuurd een halfuur nadat we hadden afgesproken en die andere plaats is minimum een halfuur rijden. Bovendien was ze de vuilzakken aan het buitenzetten toen ik voorbij reed!
Nu wil ze een nieuwe afspraak maken. Zouden jullie dit doen? Stel je voor dat ze zich op de trouw ook vergist, dan sta je daar mooi met al je gasten :)

Jamba
22-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1276


Nicky
1-1-2023
 Meld misbruik23-5-2012 10:21:50

Als je er een vreemd gevoel bij had, zou ik een andere traiteur zoeken. Waar in de buurt zoek je?



Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik23-5-2012 10:24:28

Ik zou er ook weinig vertrouwen meer in hebben, juist omdat ze dus nu met een leugen af komt zetten (ik was ergens anders, terwijl jij haar zelf daar hebt gezien). Als ze nu eerlijk zou zijn geweest, was het wellicht een ander verhaal, maar zou nu zelf naar een ander zoeken.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik23-5-2012 10:35:43

Zeker dat zij het zelf was en geen personeel ofzo?



BruidjeXX
22-9-2012
 Meld misbruik23-5-2012 11:18:31

zoek een andere traiteur!

Als ik een tip mag geven: traiteur cochez te Aalst is lekker én betrouwbaar!



Laura
30-6-2012
 Meld misbruik23-5-2012 12:22:29

Moest ik in die situatie zitten, zou ik ook een ander zoeken. Zou niet meer gerust kunnen zijn dat alles in orde komt... succes nog!



Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik23-5-2012 13:46:42

Hallo,
Ik zou precies ook eens ergens anders gaan kijken.

Stel je voor dat ze op de Bigday niet opdaagd !!

Veel succes



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik23-5-2012 16:03:43

Het is niet eens het risico dat ze op je trouwdag misschien niet komt opdagen die bij mij kwaad bloed zet, als wel de leugen. Want als ze over een afspraak liegt, wie weet waarover ze dan nog zal liegen, vraag ik me af... Een handelaar kan iets fout noteren, een afspraak zelfs vergeten, een onvoorziene omstandigheid hebben,... is misschien niet super professioneel maar zoiets overkomt ons allemaal wel eens. Mààr...staan liegen terwijl de klant je met eigen ogen gezien heeft... dat noem ik oliedom zijn want nu is jouw vertrouwen in haar nog gelijk aan nul. In jouw plaats zocht ik ook meteen iemand anders.



Inge
2-6-2012
 Meld misbruik5-8-2012 16:25:44

Zeker dat je je zelf niet vergist heb? Ik kan moeilijk geloven dat die traiteur van kwade wil is.



Jamba
22-9-2012
 Meld misbruik5-8-2012 17:08:28

neen Inge, ik heb mij niet vergist, dat heeft de traiteur ook niet gezegd dat IK mij vergist heb, integendeel. Maar uiteindelijk maakt het niet uit, ik heb een andere gezocht en daar voel ik mij echt heel goed bij, dus eind goed al goed



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...