Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

09-09-2006

24-8-2006 14:27:25
Nog 16 dagen!! wie trouwt dan nog? wat moet je nog doen? al nerveus? ik wel!!!!!groetjes sofie

Sofie
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 693

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 15:22:43

Hey Sofie,

wij trouwen dus ook op 09.09.06 !
Eigenlijk is alles geregeld, we moeten enkel nog wat menukaartjes afwerken maar voor de rest zijn we er klaar voor !
Nu alleen nog hopen op mooi weer, of alleszins toch al droog weer !

Waar trouwen jullie ?

groetje
Ann-Sophie

cindy
9-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 15:31:31

hoi sofie, wij trouwen ook op dezelfde dag. ik moet juist nog eens langs gaan bij de fotograaf en een fotolocatie binnen zoeken.En ja ik heb ook al zenuwen hoor: ik droom de raarste dingen.Hopelijk ben ik niet te zenuwachtig op de trouwdag zelf en hebben we een beetje mooi weer.

groetjes cindy
09/09/2006

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 15:53:48

Hey Cindy,

ik lees hier dat jij ook rare dromen hebt,...ik dacht alleen dat ik alleen zo gek was...
Ik droomde al eens dat ik op mijn berepantoffels in de kerk stond, dat mijn toekomstige een afschuwelijk lelijk pak droeg, dat er gewoon niemand kwam opdagen in de kerk of op het feest, dat mijn kleed tussen de deur van de auto blijft zitten enz....

Hoewel alles eigenlijk goed voorbereid is kan ik het niet laten me zenuwachtig te maken !

Laat ons hopen dat alles voor ons allemaal vlekkeloos verloopt !

Een dikke prociat en ik wens je een prachtige huwelijksdag !

groetjes
Ann-Sophie

Sofie
9-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 16:16:39

In bree op stadhuis en op bokrijk! Wij hebben nog geen das voor mijn toekomstige en nog tafelkaarten maken bedankingen halen, versiering voor aan onze deur, mijn nagels....oei oei

Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 16:39:19

Dag Sofie,

Je moet nog niet panikeren. Alles komt wel in orde!

Ook wij trouwen op 09-09-06 en moeten eigenlijk ook nog redelijk wat doen.

Vanavond kiezen we definitief onze wijn zodat de drukker morgen de menukaartjes kan finaliseren en kan beginnen drukken.

Onze misboekjes moeten nog geprint worden. Wij zijn volop aan onze thema's bezig. Daar hebben we wel nog wat werk aan. Voor de rest staan er vooral nog afspraken met fotograaf, ceremoniemeester, wagens e.d. op het programma. Tafelschikking is gelukkig bijna in orde.

We zullen de komende 2 weken dus nog onze handen vol hebben maar tot nu toe zie ik het allemaal wel zitten.

Ik besef eigenlijk nog niet dat over minder dan 3 weken ik een getrouwde vrouw ben!

En wat die dromen betreft, dat had ik een maand geleden veel meer dan nu. Nu is het mijn ventje dat slecht droomt over den trouw!

Groetjes,

Heidi
09-09-06

davida
8-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 17:23:58

hey
ik trouw een dag eerder dan jullie en ik moet nog de tafelschikking doen en dat is het(denk ik ).en over die dromen ik had dat een tijdje geleden ook maar das voorbij en ben nu veel geruster dan voordien heb nog geen zenuwen terwijl ik anders een echte zenuwpiet ben.
grtjs

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 18:09:00

Hey

Ook wij trouwen 09/09, en de zenuwen beginnen stillekes aan te komen. We moeten nog onze tafelthema's maken, een heel klein beetje tafelschikking (meeste is gebeurd maar nog 2 tafels waarover ik twijfel). We moeten nog onze lijst met liedjes doorsturen naar de dj en verder zowat iedereen opbellen voor de laatste afspraken te maken. En dan uiteraard nog kapper, zonnebank, gelaatsbehandeling, manicure en pedicure.

Nu zaterdag (overmorgen!!!) trouwen we voor de wet. Nadien gaan we naar een oude gerestaureede hoeve (Stampershoeve in Damme) voor een bbq, hopelijk blijft het droog wan tdat is leuker buiten dan binnen. We maken ineens van de gelegenheid gebruik om iedereen (leden suite) uit te leggen wat er juist van hen verwacht wordt. Ben wel blij dat we iedereen nog eens samen hebben vlak voor de grote dag. Nu hebben we tijd om dat allemaal uit te leggen.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik24-8-2006 22:18:30

Hello
Bij ons is het dan ook zover. Wij moeten nog de menu's afwerken (assembleren), onze tafelthema's uitewerken, alles nog eens overlopen met zaal, dj, en ceremoniemeester.
Vorige week was het erg gesteld met de zenuwen, nu een pak beter. Dat dromen had ik ook, in het begin dat we planden, omdat alles zo abstract was.
Al bij al bijna helemaal rond dus;
groetjes
Vanessa
09/09/06

Johan
9-9-2006
 Meld misbruik30-8-2006 15:28:54

Bij ons is het dan ook zo ver...
Mijn actielijstje is bijna leeg. Die van mijn liefste is ook al serieus verkort.
Misboekjes nog afwerken, kleed gaan halen, taxi's bevestigen en de laatste afspraken met de zaal maken en de dag ervoor naar de kerk.
Voor de rest uitrusten !! En nog wat vakantieplannen maken, want we hebben eigelijk nog maar alleen ons vliegtuigticket, de rest zullen we daar wel zien.

Kortom laat het maar komen, de voorbereidingen hebben lang genoeg geduurd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...