Terug naar overzicht
Hey Kristel,Ik ben even naar de website gaan kijken en inderdaa prachtige kleedjes!Wat me opvalt is dat hun website volledig is opgebouwd zoals die van Pronovias(www.pronovias.com ) en dat de kleedjes er ook fel op lijken. Ik vraag me af of die iets met elkaar te maken hebben?Mijn Pronovias van de nieuwe collectie kost 1700e, misschien liggen die van La Sposa in dezelde prijsklasse? Ik vraag me wel af waar je ze kunt kopen want via 'where to buy' lukt het me niet om winkels te vinden.Groetjes, Sissi
Dag Kristel,Ik heb een kleedje van La Sposa en het kostte € 1500. Ik heb het gekocht bij JPC Collection in Antwerpen.Veel succes met je zoektocht!Tine
Hey,Ondertussen heb ik ontdekt dat La Sposa en Pronovias beiden deel uitmaken van de 'Pronovias Fashion Group' net zoals St.Patrick (www.sanpatrick.com ).Groetjes, Sissi
HoiIk heb hen eventjes gebeld eergisteren omdat ik een prachtkleed had zien staan van Ian Stuart, maar die kostte (huhum...) 2500 euro: iets boven mijn budget ;-)Maar hij vertelde me ook dat er héél veel kleedjes tussen zitten tussen de 1200 euro en 2000 euro, waar je zeker eentje tussen vindt!En als je volgend jaar trouwt (dus nieuwe collectie wilt) moet je gaan vanaf november, dan zijn de nieuwtjes binnen.Alsjeblieft!Groetjes
Oei, iets meer als gehoopt.Nu maar hopen dat het in mama's budget valt :-)Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb een kleedje van La sposa eveneens bij JPC gekocht en dit koste 1790euro + 350 euro voor bijpassende sluier. Het is er wel al 1 van de nieuwe collectie :)
waar ze kleedjes van pronovias en la sposa verkopen vind je zelf op hun website. veel succes