Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Regio Limburg

22-5-2012 18:44:58
Hallo,
Ik ben op zoek naar een feestzaal zonder catering in regio limburg.
Liefst geen parochiezaal maar een zaal in hoeve stijl.
Ideaal zou zijn moest de zaal in omgeving Gingelom-Landen-Sint-Truiden liggen.
Richting Tongeren of Hasselt kan natuurlijk ook nog.
De ruimte zou groot genoeg moeten zijn voor een 100-tal gasten.
De zaal zou ook over een keuken moeten beschikken aangezien we gekozen hebben voor een bevriende kok.
Op internet wordt ik niet veel wijzer aangezien bij alle zalen catering verplicht is.
Iemand ideeën of tips?

groetjes,

Annick

Annick
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1832

Vicky
30-6-2012
 Meld misbruik22-5-2012 21:34:27

Hallo Annick

Misschien kan je eens vragen bij het Monnikenhof in Vechmaal. Is een hoeve in een dorpje in Heers, waar ik weet dat je zonder catering kunt werken.

Bij hoeve Renwa in Horpmaal kan je ook eens vragen, maar hier denk ik dat catering verplicht is...

Groetjes en veel plezier

Vicky

kirsten
11-5-2013
 Meld misbruik22-5-2012 21:38:16

Hoi Annick,

waar je ook zeker eens kan gaan horen is bij het Fonteinhof in Borgloon.
Een super mooie hoeve zonder cateringverplichting. En het ligt ook in de regio waar je op zoek bent. Zelf zijn we er alvast verliefd op en tellen al af naar onze dag.

Groetjes

Kirsten

joyce
26-10-2013
 Meld misbruik23-5-2012 1:05:28

onze zaal is met catering en de rest wat ik ken is al opgenoemd :-)veel succes met de zoektocht.

Annick
13-7-2013
 Meld misbruik23-5-2012 14:15:15

Hallo bruidjes in spé,

Bedankt voor jullie reactie!
Ik ga zeker eens navraag doen voor beide zalen.
Fantastisch ook dat ik zo snel reactie heb gekregen!
Volgens mij ga ik nog veel gebruik maken van dit forum :)
Veel succes nog allemaal met het plannen van jullie bruiloft.

Groetjes

sarah
31-8-2013
 Meld misbruik27-9-2012 16:22:41

Hey Annick, ik vroeg mij af of je ondertussen en beslissing genomen had. Wij wonen in Landen en zouden het ook eventueel allemaal zelf willen doen om de prijs wat te drukken .Bedankt voor je reactie. groetjes Sarah

Annick
13-7-2013
 Meld misbruik29-10-2012 14:51:50

Hey Sarah,

Wij hebben uiteindelijk gekozen voor het aulnenhof in Walshoutem.
Ik heb vrij lang gezocht naar een zaal met keuken die beschikbaar was op 13 juli maar helaas niets gevonden want aan de eisen voldeed. Daarom hebben we dan gekozen voor een all-in formule in het aulnenhof. Ik was ook aangenaam verrast toen ik de prijs te horen kreeg. Ze hebben verschillende formules maar de gala-formule is compleet en betaalbaar. Zeer belangrijk :)

sarah
31-8-2013
 Meld misbruik29-10-2012 19:42:03

Hey Annick, bedankt voor je reactie. Ik heb ondertussen ook al wat rondgevraagd en verschoot toch van de prijs, zelfs als je enkel de zaal neemt is het soms duur. Ik heb niet meteen iets interessant gezien, buiten het Rubenshof in Alken. Vind het supermoeilijk, vooral als je alles zelf moet bekostigen is het toch duur. Ga dit weekend eens naar de trouwbeurs in Nieuwerkerken mss dat ik dan inspiratie opdoe

Annick
13-7-2013
 Meld misbruik30-10-2012 10:57:59

Sarah,

Er komt inderdaad heel veel geld bij kijken. Op sommige plaatsen was het zelfs duurder om alleen de zaal te nemen als met catering erbij tenminste als je dan de totale som berekende. Echt bizar!
Ik heb tot nu toe geleerd dat vanaf het moment dat het woord trouwen erin voorkomt dat de prijs stijgt. Wij betalen ook alles zelf dus goed kijken en vergelijken is wel echt de boodschap.
Indien je buiten veel ruimte hebt of iemand kent met een grote tuin en parkeer gelegenheid dan kan je een tuinfeest overwegen.
Ik wens je alvast nog veel succes met je zoektocht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info