Terug naar overzicht
Hallo AnnickMisschien kan je eens vragen bij het Monnikenhof in Vechmaal. Is een hoeve in een dorpje in Heers, waar ik weet dat je zonder catering kunt werken.Bij hoeve Renwa in Horpmaal kan je ook eens vragen, maar hier denk ik dat catering verplicht is...Groetjes en veel plezier Vicky
Hoi Annick, waar je ook zeker eens kan gaan horen is bij het Fonteinhof in Borgloon. Een super mooie hoeve zonder cateringverplichting. En het ligt ook in de regio waar je op zoek bent. Zelf zijn we er alvast verliefd op en tellen al af naar onze dag. GroetjesKirsten
onze zaal is met catering en de rest wat ik ken is al opgenoemd :-)veel succes met de zoektocht.
Hallo bruidjes in spé,Bedankt voor jullie reactie!Ik ga zeker eens navraag doen voor beide zalen.Fantastisch ook dat ik zo snel reactie heb gekregen!Volgens mij ga ik nog veel gebruik maken van dit forum :)Veel succes nog allemaal met het plannen van jullie bruiloft.Groetjes
Hey Annick, ik vroeg mij af of je ondertussen en beslissing genomen had. Wij wonen in Landen en zouden het ook eventueel allemaal zelf willen doen om de prijs wat te drukken .Bedankt voor je reactie. groetjes Sarah
Hey Sarah,Wij hebben uiteindelijk gekozen voor het aulnenhof in Walshoutem.Ik heb vrij lang gezocht naar een zaal met keuken die beschikbaar was op 13 juli maar helaas niets gevonden want aan de eisen voldeed. Daarom hebben we dan gekozen voor een all-in formule in het aulnenhof. Ik was ook aangenaam verrast toen ik de prijs te horen kreeg. Ze hebben verschillende formules maar de gala-formule is compleet en betaalbaar. Zeer belangrijk :)
Hey Annick, bedankt voor je reactie. Ik heb ondertussen ook al wat rondgevraagd en verschoot toch van de prijs, zelfs als je enkel de zaal neemt is het soms duur. Ik heb niet meteen iets interessant gezien, buiten het Rubenshof in Alken. Vind het supermoeilijk, vooral als je alles zelf moet bekostigen is het toch duur. Ga dit weekend eens naar de trouwbeurs in Nieuwerkerken mss dat ik dan inspiratie opdoe
Sarah,Er komt inderdaad heel veel geld bij kijken. Op sommige plaatsen was het zelfs duurder om alleen de zaal te nemen als met catering erbij tenminste als je dan de totale som berekende. Echt bizar! Ik heb tot nu toe geleerd dat vanaf het moment dat het woord trouwen erin voorkomt dat de prijs stijgt. Wij betalen ook alles zelf dus goed kijken en vergelijken is wel echt de boodschap. Indien je buiten veel ruimte hebt of iemand kent met een grote tuin en parkeer gelegenheid dan kan je een tuinfeest overwegen. Ik wens je alvast nog veel succes met je zoektocht!