Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag trouw 5 mei 2012 vraagje over droogkuis kleed

  21-5-2012 17:22:32
Hey iedereen zoals de meeste hier al hebben aangegeven heb ik ook een fantastische dag achter de rug.We zijn net vandaag terug van een 2 weken durende rondrit in Florida.

Foto's kan ik spijtig genoeg niet geven. Ik zit er zelf nog op te wachten.

Mijn kleed hangt hier aan de kast omhoog en ik heb echt spijt dat ik het niet meer kan aandoen. Ik kreeg er de tranen van in mijn ogen. Ik krijg het niet over mijn hart om het in de hoes te hangen. Het is te leuk om er nog eens te kunnen aankomen. natuurlijk is het wel zwart aan de onderkant.

Heeft iemand van jullie een idee wat de prijs is om mijn kleed te laten kuisen bij de droogkuis? En of er geen al te groot risico is dat er veel pareltjes afzijn?

Het idee speelt in me op om het in onze nog 3de ongebruikte kamer het op een paspop te zetten.

groetjes Stephanie

Stephanie
5-5-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1912


Nancy
5-5-2012
 Meld misbruik21-5-2012 17:31:57

Hallo,
Ik heb mijn kleed nu bijna 2 weken geleden binnen gebracht bij de droogkuis en het zou van de week klaar zijn...Joepie dan kan ik er weer uren naar zitten kijken... Het is wel een dure bedoeling hoor...bij mij zal het rond de 150 à 160 euro liggen voor de reiniging! Maar niet getreurd...het is veel te mooi om het zo te laten. De onderkant van mijn kleed is volledig van tule en de bustier heeft ook pareltjes dus volgens de mevrouw van de droogkuis is er geen probleem qua reiniging alleen veel werk aan voor de reiniging daarmee de hoge kostprijs. Geniet nog van je kleedje...ga ik ook doen



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik21-5-2012 17:52:08

Heyhey,

Ik ken iemand die 3 jaar geleden getrouwd is en ook haar kleedje nadien wou laten schoonmaken bij de droogkuis. Daar weigerden ze echter om dit te doen aangezien het bovenste deel van haar kleed volledig vol pareltjes zat. In de droogkuis wouden ze dit enkel doen als ze alle pareltjes eraf mochten halen...

Ik zou het dus zeker goed navragen!

Groetjes,

Evelien



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik21-5-2012 21:14:54

Hey Stephanie ;-)

Ik heb aan jou gedacht zene op dé dag!!
Kan het goed begrijpen van je kleedje...hihi :-)!!
Ik zou het toch wel is navragen om het te reinigen...misschien kunnen ze enkel de onderlagen doen??
In elk geval...dikke proficiat en ik ben reuze benieuwd naar de foto's!!!

groetjes

Sandra



sofie
21-4-2012
 Meld misbruik22-5-2012 12:38:38

100 € heb ik betaald.




Stephanie
5-5-2012
 Meld misbruik22-5-2012 18:23:02

Ok alvast bedankt voor de antwoorden.
Heb hier ergens gelezen dat iemand het niet laat kuisen omdat zo de gebruiksporen va de leuke dag weg zijn. Eigenlijk kan ik mij daar ook in vinden.

Het is eigenlijk enkel veel zwart op 1 van de onderste rokken aan de onderkant dat over de grond sleepte. Mijn echte sleep is eigenlijk niet zo echt veel zwart. enkel de randen van mijn kleed zijn wat zwart.

Er zijn al enkele pareltjes die toch wat los staan. en heb schrik dat ze er zullen afvallen bij het kuisen, eigenlijk zou enkel de onderkant moeten gekuist worden.

groetjes



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-5-2012 19:45:51

Stephanie, alvast een grote proficiat hoor - ik ben nu wel heel curieus naar je foto's!



Jili
12-5-2012
 Meld misbruik26-5-2012 21:24:13

Bij mij was ook enkel de onderkant vuil.
Maar ik heb hem toch 'vuil' op de paspop gehangen en eigenlijk zie je dit niet... en als je er iets van ziet vind ik dit ook niet erg, dan weet ik waar ik weer allemaal geweest ben met mijn kleed :-)



dorien
5-5-2012
 Meld misbruik28-5-2012 16:36:34

mijn kleed is binnen ... ben benieuwd wat het gaat geven. paspop staat in ieder geval al meer dan een half jaar klaar :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info