Terug naar overzicht
Hallo,Wij gaven in november 2011 ons huwelijksfeest in deze zaal, en waren supertevreden!Alles was zeer goed geregeld, en is vlot verlopen. We hebben ook alleen maar positieve reacties gekregen.Het eten is er heel lekker en van hoogstaande kwaliteit. Bediening vlot en zonder problemen.Alles verloopt correct en professioneel.Zeker niet gaan twijfelen,al is dat een normale reactie naarmate de dag dichterbij komt, alle rampscenario's passeren nog ;-)Ik wens je alvast nog een leuke voorbereiding en geniet van jullie dag!Anneleen
Hey AnneleenBedankt voor je reactie! Het voelt heeeel geruststellend om te horen dat jullie feest zo goed verlopen is Ik maak me toch al wat minder zorgen nu.Heb je misschien foto's van jullie trouw? Dan kan ik me al wat inleven hegroetjesLeslie
Hallo,Ik heb een link bijgevoegd (ik hoop dat ie werkt), zo kan je wat foto's bekijken. Deze zijn enkel van het gemeentehuis, de kerk en nadien in Planckendael.Van in de feestzaal zelf staan er geen tussen, maar ik wil er gerust enkele doorsturen als je je mailadres geeft. Vele groetjeshttp://www.facebook.com/media/albums/?id=1322567616#!/media/set/?set=a.2995520370021.154200.1322567616&type=3
HeyWauw je zag er stralend uit! Zo te zien hadden jullie de dag nadien wat opruimwerk Als je wil mag je foto's doorsturen van het avondfeest in de zaal naar leslie.debacker@hotmail.comgroetjes